presets Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei. Noen som vet hvordan man kan dele internett gjennom en bærbar maskin, som mottar signaler fra en trådløst ruter?. Skal koble en stasjonær maskin opp mot den bærbare. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du kan ikke dele internett fra bærbaren, men du kan prøve å koble dem opp til lan via wifi ruteren. Lenke til kommentar
presets Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har dessverre ikke noe flere utganger så jeg får ikke kablet nett før nye routeren bestilles... NOen som kan tenke seg en måte å gjøre det som jeg skrev i førstepost? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg mener det er mulig å koble den stasjonæret til den bærbare med kable også gå inn i internett tilkoblinger fanen i kontroll panelet også lage en bro i mellom den trådløse og den kablede tilkoblingen. Merk at jeg ikke vet 100% hvordan man skal gjøre det og er også usikker på om det går i det hele tatt, men er vel verdt et forsøk? Bountyhunter Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det går sikkert i windows. Men vet ikke hvor du aktiverer internetdeling. Desuten bør du oppgi hva din bærbare har - XP? Vista? Kanskje dette fungerer: http://www.analogx.com/contents/download/network/proxy.htm Men da må du sette opp den stasjonære mot denne proxyen. Lenke til kommentar
presets Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Kan stenge denne tråden da jeg ikke trenger å dele nett lenger. Men takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå