Chilliking Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Forige uke var jeg i polen/tyskland med klassen min. Vi stoppet i Berlin og gikk inn på et kjøpesenter, jeg gjorde det jeg vanligvis pleier å gjøre, nemlig å gå bort til spillhyllene. Der ventet det meg et herligt syn! for helt øverst til venstre sto nemlig en kopi av Final Fantasy: crisis Core!!!! Jeg nølte ikke med å kjøpe det!! (det kosta vistnok 50euro, men jeg hadde gjerne gitt 100) Gameplayet er ren ekstase, og filmgrafikken er som tatt ut av Final fantasy: Advent Children (filmen). Jeg har spilt i sånn ca. 5timer, og jeg er storfonøyd! jeg vil ikke røpe for mye, så jeg sier ikke mer. Er det noen andre nordmenn der ute som har Crisis Core? Isåfall så kan vi diskutere her Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei, jeg hadda aldri spilt noe særlig Final Fantasy før jeg kjøpte det. Var på ferie i New York og dagen før jeg skulle hjem var også tilfeldigvis releasedagen for Crisis Core. Kostet meg ca 200kr på Gamestop. Synes også det er kjempegøy, men spiller det bevisst kun på tog/reise, så derfor har jeg bare spilt det ca. 3-3,5t =) Kjempebra spill som anbefales! Edit: Cinematics er en drøm å se på! Endret 11. april 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 importerte fra USa.. har spilt det i sånn 11-12 timer Blir en del på bussen til og fra jobb. Genialt med små missions til det. Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Noen som vet sånn ca. hvor lang tid det tar å runde det? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har hørt kanskje 10-12 timer.. men jeg tror du kan få mye lenger tid ut av det om du tar alle missions i tillegg Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fikk i posten fra Videogamesplus 4 dager etter US release og det er vel det beste spillet jeg har spilt på lenge Har dessverre ikke rukket så spille noe særlig pga mye å gjøre på jobb i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå