Bakke Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "Toy Story 3" er bare en liten bit av den store kaka når Walt Disney legger planer for årene som skal komme. Les mer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Det er mitt inntrykk at litt for mange artikler bærer preg av å være oversettelser av selskapenes pressemeldinger. Ærlig talt, hva er det med dette som er så stort. Walt Disney er et gigantkonsern og dette er da ikke mer enn et absolutt minstemål av aktivitet de må ha, for å holde seg oppe. Jeg ville vel heller karakterisert det som en stagnasjon av konsernets ambisjoner, med bankers melking av allerede eksisterende merkenavn og dessuten er det hele kjedelig å lese om. Håper virkelig å se mindre av slikt fremover, ellers må jeg finne meg en annen side med kulturstoff. Jeg må understreke at dette bare er toppen av kransekaken som har fått begeret til å flyte over for min del. edit: gamer.no bærer enda mer preg av dette, kanskje jeg burde ranta på dem i stedet Endret 11. april 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Æsj. Jeg blir flau. Dette er melking av til tusen. Endret 11. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Walt Disney planlegger nå et nytt eventyr til vår venn, hurtigtoget Lightning McQueen. Er ikke han en "Reserbil"? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ser ikke akkurat frem til noe av det som har blitt listet opp, "Cars" syntes jeg var dårlig. Inderlig bra dem ikke annonserte noe ala. remake av "Lion King" eller "Beauty and the Beast". Endret 11. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvor var de store planene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg