shrek_2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei godtfolk! Er på utkikk etter ny tv etter at den gode gamle Phillips 32" kasse tv'n gikk opp i røyk for en ukes tid siden. Jeg har kommet fram til at 37-42" er størelsen som passer perfekt i den lille stua mi. Kravene jeg har er at den må ha VGA, og være ok og bruke med data og til filmer. Fint design er jo alltid et pluss. Pris 8-9000kr Noen som har tips til en tv som funker bra til dette? Endret 14. april 2008 av shrek_2 Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei godtfolk! Er på utkikk etter ny tv etter at den gode gamle Phillips 32" kasse tv'n gikk opp i røyk for en ukes tid siden. Jeg har kommet fram til at 37" er størelsen som passer perfekt i den lille stua mi. Kravene jeg har er at den må ha VGA, og være ok og bruke med data og til filmer. Fint design er jo alltid et pluss. Er ikke helt sikker på begrepet 1:1 Pixelmapping, men alle jeg har pratet med har sagt jeg Må ha det hvis den skal brukes en del med data. Er det nødvendig? Pris 7-8000kr Noen som har tips til en tv som funker bra til dette? Kan anbefale HANNSPREE 37 tommer! Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) En kammerat har har den HANNSPREE 37" og jeg synes ikke den var noe serlig til film. Slet mye med dårlig svartnivå, litt mye baklys og tearing. Uansett har jeg endret kriteriene litt: -37"-42" -8000-9000kr Jeg har sett meg ut to skjermer fra samsung men er usikker på hvilken jeg bør velge.. LE40R87-"alien"design, HDklar. LE40M87 - Stilren design, FullHD Noen som har innvendinger ang hvilken av dem jeg burde velge, evt. noen andre alternativer? Endret 14. april 2008 av shrek_2 Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 En kammerat har har den HANNSPREE 37" og jeg synes ikke den var noe serlig til film.Slet mye med dårlig svartnivå, litt mye baklys og tearing. Uansett har jeg endret kriteriene litt: -37"-42" -8000-9000kr Jeg har sett meg ut to skjermer fra samsung men er usikker på hvilken jeg bør velge.. LE40R87-"alien"design, HDklar. LE40M87 - Stilren design, FullHD Noen som har innvendinger ang hvilken av dem jeg burde velge, evt. noen andre alternativer? Personlig ville jeg valgt LE40R81B da jeg tror den har samme tekniske som R87: https://prisguiden.no/product.php?productId=86839 Sparer ca 1500 kroner på det Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Har selv LE40R81B-skjermen og kan ikke si meg annet enn storfornøyd. Anbefales! Dog tror jeg muligens at M87-skjermen har hakket bedre bilde med HD-materiale. Men har ikke testet skjermene opp mot hverandre, så kan ikke si det helt sikkert Endret 15. april 2008 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå