Sagacious Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Spiller brettet "Prison Escape" og har drept alle på brettet, har gjort alle objectivene bortsett fra 6. Der skal jeg drepe 2 vakter som jeg ikke klarer å finne sikkert fordi jeg har drept alle. For så å "dekke for snpier-fire for han andre som skal ut av fengslet. Hvis jeg går bort til cella hans skjer det ingen ting! Noen som har noen tips? Njaal Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har du åpnet alle tre portene? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ja alle sammen! Lurer på om spillet venter på at jeg skal derpe 2 stk som jeg har drept for lenge siden... Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det kan virke som en bug ja. Hadde selv ikke noen problemer siden jeg ikke hadde vært "rambo" Da er det nok bare å begynne på nytt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 sleit med denne jeg også.. det du må gjøre er å springe opp på taket ovenfor den ytterste porten.. dvs der du finner den silenced sniper rifla! Det er vel meningen at man skal stå der å beskytte han mens han kommer ut vil jeg tro.. jeg drepte oxo alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå