P0nduz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei Lurer på hvor i landet mtu har eget nett da jeg ikke kan finne noe informasjon om dette noe sted. Takker for svar. mvh Christer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 MTU benytter både MTU`s eget og Teleor sitt mobilnett i Norge. MTU er en nettleverandør som startet utbyggingen av sitt GSM-nett i 2004. Selskapet har per i dag et fullt utbygget nettverk i de store byene og har en avtale om nettverksplass på Telenor sitt nett, for de steder vi selv ikke dekker. Vekslingen mellom de 2 nettene skjer automatisk og telefonen din velger alltid den senderen som gir best dekning. Byer med dekning i 2008 er: Stor Oslo inkl Drammen, Bergen, Stavanger Dette betyr i praksis at alle våre kunder har en dekning tilsvarende Telenors egne kunder, og at noen faktisk kan oppleve enda bedre dekning i storbyene http://support.mtu.no/index.php?_m=knowled...d=134&nav=0 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Leste dette etter at jeg skrev jeg også. tenke i utganspunktet på og benytte meg av gratis nedlastning av data i deres eget nett og bor ganske nære drammen. så får vel bare bestille og se hvordan det går. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, gratis datatrafikk er ikke dumt Jeg bor i Oslo, så skal ha bra MTU dekning der. Har opplevd litt ustabil dekning i blant men .. har jo vært mye tull og da.. Regner med at det før eller sinere blir så blir det vel bra Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Satser på det de har vel for mange kunder i forhold til hva nettet dems egentlig skal være for Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vet noen når nettet i Stavanger blir klart? Jeg gleder meg til gratis datatrafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå