Gå til innhold

Mario Kart Wii Friend Codes


Candey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært litt kult om vi hadde fått til en felles race for de som er på forumet i kveld.. Hva synes dere ?

 

Hadde vært morsomt det. Har allerede deltatt i endel race sammen med diverse forumfolk. :) Litt dumt at det bare går an å spille grand prix på fire baner. Men hadde jo vært mulig å satt det opp slik at man tok banene i rekkefølge. I første grand prix stemmer alle på banene i den første cupen i kronologisk rekkefølge. Deretter noterer man ned sluttresultatet og begynner på en ny cup. Til slutt legger man sammen det hele. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

FC: 5455-9536-6921, gi meg en utfordring nå da ;)

 

BTW, La til alle i det første innlegget, men legger til alle andre som er interessert i en utfordring, har ca. 7600 points nå :whistle: Oh, yeah!

 

Savner litt statistikk og slikt, og kanskje runde og bane tider slik at man ser hvor mange mikro sekunder man slår nr 2 med :D

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
FC: 5455-9536-6921, gi meg en utfordring nå da ;)

 

BTW, La til alle i det første innlegget, men legger til alle andre som er interessert i en utfordring, har ca. 7600 points nå :whistle: Oh, yeah!

 

Savner litt statistikk og slikt, og kanskje runde og bane tider slik at man ser hvor mange mikro sekunder man slår nr 2 med :D

 

Hei,

 

Har du lagt meg til? FC: 2793-0744-1121

 

Og de som gjør det, send meg en PM , gjerne med FC deres slik at jeg kan legge dere til også :)

 

Jeg hadde rundt 7400 i rating før jeg greide å miste 250 på et løp der jeg kom sist fordi det ringte på, og jeg hadde ikke hjerte til la dem stå å vente i 2 min + :) Det er jo tross alt bare et spill, men litt skipt å miste 250 rating, tar jo nesten 7-10 kamper å bygge det opp igjen. Men men, man spiller jo for å ha det gøy, så ratingen er ikke så farlig.

 

Jeg er glad i å kjøre mot Ghost også, så hvis noen er glad i det så er det bare å legge meg til så kan vi utveksle litt.

Lenke til kommentar
FC: 5455-9536-6921, gi meg en utfordring nå da ;)

 

BTW, La til alle i det første innlegget, men legger til alle andre som er interessert i en utfordring, har ca. 7600 points nå :whistle: Oh, yeah!

 

Savner litt statistikk og slikt, og kanskje runde og bane tider slik at man ser hvor mange mikro sekunder man slår nr 2 med :D

 

Hei,

 

Har du lagt meg til? FC: 2793-0744-1121

 

Og de som gjør det, send meg en PM , gjerne med FC deres slik at jeg kan legge dere til også :)

 

Jeg hadde rundt 7400 i rating før jeg greide å miste 250 på et løp der jeg kom sist fordi det ringte på, og jeg hadde ikke hjerte til la dem stå å vente i 2 min + :) Det er jo tross alt bare et spill, men litt skipt å miste 250 rating, tar jo nesten 7-10 kamper å bygge det opp igjen. Men men, man spiller jo for å ha det gøy, så ratingen er ikke så farlig.

 

Jeg er glad i å kjøre mot Ghost også, så hvis noen er glad i det så er det bare å legge meg til så kan vi utveksle litt.

 

Vet hva du mener med ratingen, fikk bittert erfare hvor kort veien er fra 7600 til 6500 i går, mista over 300 points på en 12. plass i går, etter en fantastisk kombinasjon av ett blått skall, 2 røde skall, lyn, pow, stjerne og en kanonkule like før mål... Kom meg ikke en liten cm fram engang, måtte bare se på alle som kjørte forbi. Også mister man utrolig mye poeng om man blir DC midt i spillet... :no:

Veien tilbake er både lang og kjedelig, men tilbake skal jeg!

 

:D Du er lagt til, legger også til de etter mitt forrige innlegg og de som pm'er meg ;)

Lenke til kommentar
Også mister man utrolig mye poeng om man blir DC midt i spillet... :no:

Veien tilbake er både lang og kjedelig, men tilbake skal jeg!

 

Det er jo bare rett og rimelig at folk som DCer mister poeng, ellers hadde ikke systemet gått. Folk med høy rating vil jo være de som DCer hver gang de taper, men de kunne jo f.eks. ha implementert slik at man ikke mister noe hvis man disconnecter før første lap er kjørt eller noe sånt. For er vel ganske sikkert at de som ligger bak i første runden ikke har noe å si :) Men jaja, har heldgvis en ok linje så skjer ikke meg så ofte.

 

Veien ned er mye kortere enn veien opp ja ^^; Går liksom 20-50 opp hver kamp man vinner avhengi av hvor mange og hvem man spiller mot, også hvis man er litt uheldig så mister man 200-300 poeng.

 

Regner med at konkurransen blir hardere og hardere når flere lærer seg spillet.

Lenke til kommentar

Men DC burde jo ikke skje med meg heller, jeg har da en ganske grei linje jeg også, 15mbps bør være bra nok til å i alle fall kunne kjøre MKwii ikke sant, men DC'er med en feilkode. De burde klare å unngå å trekke deg massive mengder med poeng når man får den feilkoden, eller noen andre... Men igjen, da hadde det vel bare vært å nappe ut nett pluggen når man gjør det dårlig eller noe da.. Hmmm... JAJA, men trenger de å ta MINE poeng!? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...