Gå til innhold

Mario Kart Wii Friend Codes

Candey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det?

Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min :(

Endret av Grandi0sa
Lenke til kommentar
I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det?

Sjekk at den er riktig koblet opp mot nett..

Sjekk at den er riktig koblet opp mot nett..

Lenke til kommentar

Prøv å skru routeren din av og på, check connection på Wiien (i inst. kan du teste connection), prøv å google error koden ;)

Lenke til kommentar

Prøv å skru routeren din av og på, check connection på Wiien (i inst. kan du teste connection), prøv å google error koden ;)

Skrudde av routeren å stilte inn nettsignalene på WII-en på nytt, men det nyttet ikke. Googlet også på feilmeldingen, og fant en link hvor det sto at det antakeligvis var noe med venner jeg nettopp hadde lagt til. Nå har det seg slik at jeg har null venner lagret på WII-en, så dette kan ikke stemme.

Lenke til kommentar
Jeg ser flere av vennene mine har spillerom oppe, men jeg får ikke til å bli med i dem. Noen som vet hva årsaken kan være? Er det slik når de er midt i en match?

Jeg ser også det. Mange som har et grand prix oppe med 1/4 og mange som det står at de spiller med venner. Hva er årsaken?

Det skal gå ann å bli med selvom de spiller! Da blir du bare et kamera som ser på matchen, så blir du med i neste.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Jeg ser flere av vennene mine har spillerom oppe, men jeg får ikke til å bli med i dem. Noen som vet hva årsaken kan være? Er det slik når de er midt i en match?

Jeg ser også det. Mange som har et grand prix oppe med 1/4 og mange som det står at de spiller med venner. Hva er årsaken?

Det skal gå ann å bli med selvom de spiller! Da blir du bare et kamera som ser på matchen, så blir du med i neste.

Ikke på venne-kamper. Vennekampene foregår i fire kamper på rad før flere kan bli med. Du kan joine når navnet er lilla, og det står at de har et åpent rom.

Det er ikke alltid du kan joine venner på random kamper helelr, da disse allerede kanskje er fulle(12-spillere) eller at de fortsatt er for tidlig i kampene.

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...