dorR Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) 4725-8043-4060 Får vel legge til alle da Da har jeg lagt til alle foreløpig Endret 12. april 2008 av dorR Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) FC - 3222 - 5699 - 7479 Alle over denne post er lagt til =) Endret 12. april 2008 av -=Morty=- Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Glem det! Endret 12. april 2008 av Grandi0sa Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dette er dere sikkert lei av å svare på, men: Hvordan sjekker man FC-en sin? Takk for svar. Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dette er dere sikkert lei av å svare på, men: Hvordan sjekker man FC-en sin? Takk for svar. Da du går inn for å spille online velg så "Friend" der hvor du kan velge worldwide osv.. da vil FC stå under navnet ditt =) Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min Endret 12. april 2008 av Grandi0sa Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min Sjekk at den er riktig koblet opp mot nett.. I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min Sjekk at den er riktig koblet opp mot nett.. Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jepp, det skal i alle fall være det. De andre nettbaserte tjenestene på Wii fungerer som de skal. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min Prøv å skru routeren din av og på, check connection på Wiien (i inst. kan du teste connection), prøv å google error koden Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jepp, det skal i alle fall være det. De andre nettbaserte tjenestene på Wii fungerer som de skal. Hmm.. er litt usikker på hva det kan være.. les litt på http://www.nsider.us/old/index_forum.html Kanskje noen andre her kommer med noen kloke svar også etterhvert. Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Min FC: 5327-1020-9779 PM om du legger meg til! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Da har jeg oppdatert første post. Hadde vært sjekt om alle hadde lagt til hverandre isteden for å sende PM. Har forøvrig lagt til alle selv nå. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Som jeg har sagt tidligere, å sende PM er best, da slipper man å legge til 15 folk, bare for å finne ut at 3 av de legger til deg =S Lenke til kommentar
Grandi0sa Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 I og med at ingen svarer meg i den andre tråden, så kan jeg forsøke her. Det går ikke ann å logge på nettet via Mario Kart på Wii-en min. Får en error-kode hver eneste gang jeg forsøker å koble meg på: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Hva skyldes dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Uten nett får dere ikke den ettertraktede FCen min Prøv å skru routeren din av og på, check connection på Wiien (i inst. kan du teste connection), prøv å google error koden Skrudde av routeren å stilte inn nettsignalene på WII-en på nytt, men det nyttet ikke. Googlet også på feilmeldingen, og fant en link hvor det sto at det antakeligvis var noe med venner jeg nettopp hadde lagt til. Nå har det seg slik at jeg har null venner lagret på WII-en, så dette kan ikke stemme. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg ser flere av vennene mine har spillerom oppe, men jeg får ikke til å bli med i dem. Noen som vet hva årsaken kan være? Er det slik når de er midt i en match? Lenke til kommentar
-=Morty=- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ser at PM er greit, men dette er min FC: 3222-5699-7479 send PM hvis dere legger meg til så har du fått en kjørepartner =) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Passerte nettopp 7000 poeng online. Poengene begynner å komme sakte etter hvert. Får jo såvidt poeng for å vinne når jeg spiller mot ganske få folk som i tillegg er i lav level. Endret 12. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg ser flere av vennene mine har spillerom oppe, men jeg får ikke til å bli med i dem. Noen som vet hva årsaken kan være? Er det slik når de er midt i en match? Jeg ser også det. Mange som har et grand prix oppe med 1/4 og mange som det står at de spiller med venner. Hva er årsaken? Det skal gå ann å bli med selvom de spiller! Da blir du bare et kamera som ser på matchen, så blir du med i neste. Endret 13. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg ser flere av vennene mine har spillerom oppe, men jeg får ikke til å bli med i dem. Noen som vet hva årsaken kan være? Er det slik når de er midt i en match? Jeg ser også det. Mange som har et grand prix oppe med 1/4 og mange som det står at de spiller med venner. Hva er årsaken? Det skal gå ann å bli med selvom de spiller! Da blir du bare et kamera som ser på matchen, så blir du med i neste. Ikke på venne-kamper. Vennekampene foregår i fire kamper på rad før flere kan bli med. Du kan joine når navnet er lilla, og det står at de har et åpent rom. Det er ikke alltid du kan joine venner på random kamper helelr, da disse allerede kanskje er fulle(12-spillere) eller at de fortsatt er for tidlig i kampene. Endret 13. april 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå