puta Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har hørt at man kan fjerne popuppen på .tk adressen. Vet noen om det går og eventuelt åssen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det finnes en del andre poster som handler om det rundt omkring her i forumet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Bruker du .tk? .tk er jo ikke så veldig stabilt da... Lenke til kommentar
puta Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 bruker det ikke. men skal bruke det vis man får bort den drittpopsaken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 gå inn på konto/domeneinstillingene så kan man fjerne det igjen Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 funker det hvis man har FREEDOMAIN også, eller må man ha PAIDDOMAIN? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hm, hvor skal jeg gå? (finner det ikke) oversett til engelsk? :-? pliiiiiz? Lenke til kommentar
puta Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 kan noen gi meg en trinnvis forklaring på hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Bruker du .tk? .tk er jo ikke så veldig stabilt da... NEI!! har bare .com .net og .org domener jeg Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Gå inn på http://dot.tk/ --> "My DotTK" --> Logg inn ---> Klikk på "My marketing" --> Velg ditt domene --> Velg "No banner" No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt --> "Continue" --> Ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå