LucarioX Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Om jeg ikke husker helt feil kom spring updaten til Xbox 360 ut 12. mai i fjor? Når tror dere vi får den i år? Nærmer den seg, eller blir det en "Summer update" ..? Hva kan vi vente av nye funksjoner? IE8? Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lite informasjon om sånt, tror jeg. Men en nettleser hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 På tide med video marketplace, synes jeg. Inside xbox også, for den del. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Inside Xbox, videoleie, en nettleser og optimalisering av Guiden som gjør den raskere så er ihvertfall jeg i mål! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde sjeldent brukt nettleseren om den hadde kommet. Hva skulle man ha gjort, foruten å sjekke vg en snartur? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vektor-basert GUI. Hater å sitte med konsollen på dataskjermen, og alt av GUI er laget med lavoppløst bitmaps. Birger Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 #1 Støtte for flere videoformater i mediaplayeren (ikke bare divx/xvid) #2 Støtte for subtitles (.srt) #3 Videostreaming / videoleie hadde vært kult. Nettleser? Nei, surfing gjør man best på PC-en. Hvordan i allverden skal man knotte inn http://www.tilfeldigurlsomduikkehelthusker.com/ uten å hive kontrolleren i veggen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 #1 Støtte for Matroska (.mkv) Birger Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nettleser? Nei, surfing gjør man best på PC-en. Hvordan i allverden skal man knotte inn http://www.tilfeldigurlsomduikkehelthusker.com/ uten å hive kontrolleren i veggen? Med tastaturet som hører til kontrolleren. Det er noe alle burde ha! Link til test: Xbox 360 Messenger Kit Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 #1 Støtte for Matroska (.mkv) Birger Den støtter jeg Og da vil jeg ha FULL støtte Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg vil ha mulighet for ftp-server, slik den gamle xboxen hadde. Er ei plage at man kun kan streame, eller overføre via portable medier. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noe de burde ha som er viktig er Støtte for oppløsningene de fleste pc skjermene har nå til dags! Venter på 1680x1050! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noe de burde ha som er viktig er Støtte for oppløsningene de fleste pc skjermene har nå til dags! Venter på 1680x1050! Der slapp jeg å skrive det selv! Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skulle ønske de kunne få til flere som prater sammen. Lobby-praten på cod4 er ganske fin, men det er jo ikke alle spill som er sånn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja eg syns det er meget merkverdig at man kan prate kun 2 stykker på ein gang via. private-chat. Er jo heilt knall å sitte med ein kompis slik og spille COD4 f.eks. Men når 3.mann kommer inn så må vi ut og mute andre folk på laget hver runde etc. Håper på ein forbedring på dette området her ihvertfall,samt kjappere guide. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Group Private Chat hadde vært en god ting, ja. Også kan vi få en ting på marketplacen som man kan bestille feriereiser på. Og en for bruktbiler. Og en for bytteklubb. Og en egen ebay. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Feriereiser.. Da drar man jo bort fra xboxen. Lite sannsynlig. Er det ikke noe bil-salg elns. i Forza 2? Så det har vi allerede.. Med en bytteklubb kjøper vi færre orginalspill og spillprodusenter tjener mindre. Ain't gonna happen. eBay hadde vært konge, men da blir det vel ett heller lite vellykket egenlagd Microsoft marked. Fra en som skjønner sarkasme på nett. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vil ha økt plass på vennelista, utenom det gir jeg f i alt anna Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Veldig enig i det, ellers bryr jeg meg ikke en døyt om noe mer. Selv om det hadde vært bedre med litt mer støtte til andre formater enn XviD og det. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Etter at menyane vart gjort ein del om på i høstoppdateringa i fjor, så virkar det som om det er meir reklame på dashbordet. Skulle gjerne ha vore ein mulighet for å fjerne det her. Reklame på marketplace er i for seg greit, men eg lika ikkje heilt at heile 360'en blir oversvømt av reklame for ditt og datt. På noken av fanene så er oppmot halvparten av "bruksarealet" brukt til reklame. Det er altfor drøyt. Microsoft burde kanskje sjå litt på det lekre dashbordet til PS3 for litt inspirasjon. Hadde heller ikkje hatt noke i mot at dei hadde gjort fanene breiare, og gjort området der det står marketplace, xbox live, games, media og system mykje mindre. Alle skjønna jo at ein skal bla til venstre og høgre for å bytte mellom dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå