okjatakk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Etter at jeg regelmessig begynte å bruke Ccleaner finner ikke Ad-Aware noenting lengre. Derfor lurer jeg på om Ccleaner fjerner alle de filene Ad-Aware ville funnet? Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Spyware programmer fjerner mye cookies som ccleaner også tar seg av. Kan være det. Og, det er vel 2 år siden jeg oppdaget virus eller spyware på maskinene mine. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men, adaware vil kunne fjerne en del som ccleaner ikke fjerner... bruk begge programmene du Lenke til kommentar
magneman Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 CCleaner tar en del av tracking cookiesene har jeg merket. Når jeg kjører antispyware program som Ad-Aware eller AVG Antispyware finner de alltid ett eller annet, alltid de samme tracking cookiesene, jeg blir kvitt dem men de kommer liksom tilbake hele tiden. De er nå heldigvis ufarlige da. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du kan jo skru av cookie med nettleseren din da Ulempen med det, er at du ikke får sånn autofullfør av linker, automatisk pålogging på sider osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå