Lise_ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har en hankatt på 17år, som har vært syk. Den ervoldsomt underernært, men går på antioksidanter og har endelig begynt å spise igjen. Er det noen som har et tips til hvordan pusen min kan legge på seg mye fortere? Meget takknemlig for svar. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 17år? trodde kattene bare ble rundt 12-15år jeg Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 gamleste katten i guiness rekordbok ble 35 år , så katter kan nok leve mye lenger en 17 år dessverre blir gamle katter plaget med mye sykdommer som andre dyr Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hørte det var en på 38 og en på 35 i guiness rekordbok. Lenke til kommentar
XxElixX Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Får den våtfôr? Det man kan kjøpe i butikker legger de ofte på seg av. Endret 11. april 2008 av XxElixX Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Endret 11. april 2008 av Lise_ Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 takker på svar. jeg kjøper det alltid, men dyrlegen sa jeg skulle gi ham katteunge-mat, men han nekter. sulter heller.. se så tynn han er.... han var slik: Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Høm , ser at katten din er gammel. Har du sjekket den for vanlige sykdommer katter bruker og få når de blir gamle? Vært hos dyrlegen og ikke bare snakket i telefon? Jeg anbefaler og ta en tur til dyrlegen for rutinesjekk Om det ikke er gjort Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er ikke avliving det beste for han? Noen dyr blir mye slappere og spiser lite på 'slutten'. Tror det er dyrelegen som kan gi det beste rådet her. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har du prøvd kattungemat av ett annet merke? Ta med deg alle forprøvene du finner i dyrebutikken og test det ut! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 dyrebutikken har ofte prøver.. rask med deg det du klarer og sett fram flere skåler Katten spiser når den er sulten.. Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takker for svar. men jeg har tatt medmeg alle prøver jeg kan få når vi var hos legen. mennei, han er kanskje bortskjemt... litt mye men han er babyen min vet dere. han har vært syk fikk jeg beskjed om. men han er bare tynn. og han var for tynn til at dyrlegen kunne ta prøver av ham... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde også tatt alle slags prøver hvis det var min katt som var syk! Han er jo gammel.. og mange katter blir skrøpelige med alderen. naboen sin katt dro til himmelen for ikke så veldig lenge siden, den ble 21 år tror jeg. har han hatt vondt ? grå stær ? kanskje hatt orm og er litt pjusk pga alderen ? De blir jo fort tynne av ormen dersom de ikke får kur. Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 godt spm. grå stær.. tja. dyrlegen ville ikke gjøre noe nå siden han var så tynn, men jeg skal ta det til etterretning. orm er kanskje noe og. han har ikke kloret på klorebrettet på over ethalvt år. bare snurseg vekk når jeg klorer for ham for å få ham til å gjøre det. orm sa ikke dyrlegen noe om, men han kan hafått noe sånt ja... 21år erveldig bra forressten Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 grå stær er det ikke så mye å gjøre med egentlig. det kan fikses på, men kommer enten tilbake eller blir bare hakket bedre. Prøv å gi han ormekur. fås på apoteket for en liten hundrelapp Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du kan jo kanskje prøve litt "hjemmelaget" mat? Kanskje fisk og kylling og slik hvis han liker det. Ellers så finnes det vell spesialfor for eldre katter som du kan kjøpe på dyrebutikker eller hos dyrlegen. Våtfor er nok også litt mer fetende enn tørrfor. Ellers så jeg ormekur er nevnt, og det kan du jo prøve. Lykke til! Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Takk for svar jeg får prøve ormekur kanskje. Snakke mer med dyrlegen først. Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Katten din er skjønn Har selv en liten pus på 19 og et halvt Gir han masse våtfor for at han skal holde vekten. Og ormekur minst en gang i året. Han er frisk som en bolle, men ser ut som en tusen år gammel rottekatt som er dratt gjennom en møkkahaug to ganger Og det ser ut som at noen har mistet en barbermaskin på ham Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 takker for svar han leger ikke på seg uansett hvor mye han spiser virker der som.. hmmm Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du prøvd ormekur nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå