Gå til innhold

Auksjon på disse:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg byr . Allan Gaarde , Simen Brenne , Mattias Andersson , Kristian Ørn Sigurddson , Hækon Opdal , Tarik Elyounouii , Kjetil Wæhler , Birger Madsen , Jone Samuelsen , Fredrik Stoor , Tommy Knarvik , Jarl Andre Strobæk , Veigar Pall Gunnarson

de er 07 gullkort

Endret av kevvah
Lenke til kommentar
jeg byr . Allan Gaarde , Simen Brenne , Mattias Andersson , Kristian Ørn Sigurddson , Hækon Opdal , Tarik Elyounouii , Kjetil Wæhler , Birger Madsen , Jone Samuelsen , Fredrik Stoor , Tommy Knarvik , Jarl Andre Strobæk , Veigar Pall Gunnarson

de er 07 gullkort

legger på Jamtfall , Kvarme , solli , guntfveit . vaagan moen , Lars Hirtsferld , alle de jeg la på er i gull så ny har jeg bydd 21 07 gull , ogsaå 3 vanlige rbk fra 08 ,, leder jeg da eller?

Lenke til kommentar

de er 07 gullkort

legger på Jamtfall , Kvarme , solli , guntfveit . vaagan moen , Lars Hirtsferld , alle de jeg la på er i gull så ny har jeg bydd 21 07 gull , ogsaå 3 vanlige rbk fra 08 ,, leder jeg da eller?

yepp

Lenke til kommentar

ok

men

enrico leder med budet:

Jarstein, Soma, Alanzinho, Nannskog, E. Johnsen, Wæhler, Stokholm, Fredheim Holm, Eddie Gustafsson, Stefanutto, B.H. Riise, Vaagan Moen, Brenne, Keller, Hauger, Annan, Bakke Sequeira, Nyan.. OG over 30 gull fra i fjor til!!!

Lenke til kommentar
Byr Steffen Iversen, Peter Kovacs, Tarik Elyounoussi, Marek Sapara, Thomas Jacobsen, Enar Jæger, Amund Skiri i vanlig 08 og Bjørn Dahl 07 gull + Thomas Sørum 08 gull. for Jan Michaelsen i diamant.

Det kan ikke være budet til somaldo95 fordi Kovasc finnes ikke i 08 kort

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...