otre Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kan noen tipse meg om hvor jeg kan få tak i utstyr til opptak av fuglelyder. Jeg kan sikkert bruke en gammel parabolantenne med en mikrofon i "sentrum", men finnes det paraboler som er laget med tanke på lydopptak? Lenke til kommentar
jogil Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kan noen tipse meg om hvor jeg kan få tak i utstyr til opptak av fuglelyder. Jeg kan sikkert bruke en gammel parabolantenne med en mikrofon i "sentrum", men finnes det paraboler som er laget med tanke på lydopptak? Jeg vet at det finnes slikt til avlytting, så slikt kan jo sikkert brukes til opptak også. Ring "Julebrus-kongen", han kan sikkert svare deg på det, for jeg så han ha en sånn dings. Navnet hans finner du sikkert på VG-nett. Lenke til kommentar
otre Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Kan noen tipse meg om hvor jeg kan få tak i utstyr til opptak av fuglelyder. Jeg kan sikkert bruke en gammel parabolantenne med en mikrofon i "sentrum", men finnes det paraboler som er laget med tanke på lydopptak? Jeg vet at det finnes slikt til avlytting, så slikt kan jo sikkert brukes til opptak også. Ring "Julebrus-kongen", han kan sikkert svare deg på det, for jeg så han ha en sånn dings. Navnet hans finner du sikkert på VG-nett. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå