Gå til innhold

Gigabyte GA-965P-DS3 (rev. 1.0) og F13o bios

breisladd

Anbefalte innlegg

Så på nett at det var kommet en ny bios til dette kortet som aktiverer 45nm støtte, nå er denne biosen fjernet fra hjemmesien til gigabyte, og F12 står angitt som den nyeste.

Følgelig er denne uten 45nm støtte...

Hva skjer, ville de ikke ha 45nm støtte på disse hovedkortene alikavel??

Endret av breisladd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står kun "965P DS3 series" der jeg får dem - det indikerer vanligvis at den fungerer på alle revisjoner, men det er greit å være forsiktig, det bør man være uansett med betabioser ;-)

Jeg har ingen 965P-DS3 kort her akkurat nå, så får ikke testet.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Nå er den siden tysk, så det blir litt værre ;-)

Men trykk på Neue bios von Gigabyte, og på siden som kommer kan du bla helt ned, der er det en dropdown boks som det står Bios download auswahl trykk på den, da kommet det liste med alle kort m/tilhørende bios.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Bios/drivere for Gigabyte, både beta og release finner du her, Gigabyte har lett for å "lekke" bioser hit først : http://www.jzelectronic.de/jz2/index.php

Tvilsom link for ver.1.0:

Når produsenter trekker tilbake en beta-bios, så har det sin grunn. Dvs. brukere som rekker å laste ned og legge den ut på nett, kan være ris til egen bak.

Spam er småtteri mot en usikker bios-link. Vi burde ikke legge ut slikt som om de er sikre... tenk på det please.

Lenke til kommentar

De legger kun ut betabioser de mener er testet "nok" på sin offisielle side, men hvis det oppdages spesielle bugs så blir de fjernet - helt greit system synes jeg - de gjør også oppmerksom på at det er en beta bios.

De nyere biosene på den tyske siden er IKKE testet mye, og KAN ineholde alvorlige bugs, de kan også fungere helt perfekt, det er ingen garanti.

Lenke til kommentar
De legger kun ut betabioser de mener er testet "nok" på sin offisielle side, men hvis det oppdages spesielle bugs så blir de fjernet - helt greit system synes jeg - de gjør også oppmerksom på at det er en beta bios.

De nyere biosene på den tyske siden er IKKE testet mye, og KAN ineholde alvorlige bugs, de kan også fungere helt perfekt, det er ingen garanti.

Jeg leste om folk som hadde testet med e8500, og det hadde gått knirkefritt. Men er vel selvfølgelig forskjellig fra data til data..

Lenke til kommentar
Spam er småtteri mot en usikker bios-link. Vi burde ikke legge ut slikt som om de er sikre... tenk på det please.

Det var egentlig derfor jeg ville ha vedkommende til å sende meg et PM da men....

Hvis folk ikke forstår konseptet med BETA, så er det egentlig på høy tid de lærer det, beta bioser er tydelig merket beta, og alle Gigabytebioser med bokstav bak er beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...