AndersT2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Mener å huske at en Canadisk nettbutikk fikk mye skryt, de drive i hovedsak med spill tror jeg. Noen som husker hva denne heter? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) http://www.videogamesplus.ca Endret 11. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takk. Hvordan er de på porto? Tenkte å bestille Rock Band pakken for PS3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Husker ikke, men jeg skulle mene det går an å finne det ut uten å måtte legge inn bestilling. Har bare bestilt spill fra dem, så jeg vet ikke hvor mye de skal ha for store pakker. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Jeg la inn bruker og sjekket i checkouten, og der var det 240 dollar for portoen, og 170 for spillet, totalt 410 Canadiske dollar, som er så vidt sterkere enn den amerikanske. Da er det mye billigere å bestille fra Amazon, via JetCarrier (siden de ikke sender den pakken ut av USA). Da var 2 dagers shipping 67 NOK til New Jersey, og jeg tipper rundt 400 hos jetcarrier. Var også heldig og fikk 50 Dollar i avslag av Amazon fordi jeg kjøpte HD DVD spiller av dem, så det blir billig og bra Sparer vel ca 6-700 på det enn å kjøpe her hjemme, samt jeg slipper å vente til etter sommeren. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg la inn bruker og sjekket i checkouten, og der var det 240 dollar for portoen, og 170 for spillet, totalt 410 Canadiske dollar, som er så vidt sterkere enn den amerikanske. Da er det mye billigere å bestille fra Amazon, via JetCarrier (siden de ikke sender den pakken ut av USA). Da var 2 dagers shipping 67 NOK til New Jersey, og jeg tipper rundt 400 hos jetcarrier. Var også heldig og fikk 50 Dollar i avslag av Amazon fordi jeg kjøpte HD DVD spiller av dem, så det blir billig og bra Sparer vel ca 6-700 på det enn å kjøpe her hjemme, samt jeg slipper å vente til etter sommeren. Ikke vurdert å kjøpe på eBay? Kan muligens få det enda billigere der. Endret 11. april 2008 av Limstift Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 må huske at du kan få moms på sakene. i de fleste tilfeller slipper pakken gjennom, men du kan være uheldig. da får du ca 100lappen i gebyr pluss 25% moms på alt (vare+porto+gebyr) må si meg veldig fornøyd med VPG. 1 CAD lå på 4,99NOK igår, så det er ganske økonomisk å handle der akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå