Gå til innhold

Canadisk spill butikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la inn bruker og sjekket i checkouten, og der var det 240 dollar for portoen, og 170 for spillet, totalt 410 Canadiske dollar, som er så vidt sterkere enn den amerikanske.

Da er det mye billigere å bestille fra Amazon, via JetCarrier (siden de ikke sender den pakken ut av USA). Da var 2 dagers shipping 67 NOK til New Jersey, og jeg tipper rundt 400 hos jetcarrier. Var også heldig og fikk 50 Dollar i avslag av Amazon fordi jeg kjøpte HD DVD spiller av dem, så det blir billig og bra :)

Sparer vel ca 6-700 på det enn å kjøpe her hjemme, samt jeg slipper å vente til etter sommeren.

Lenke til kommentar
Jeg la inn bruker og sjekket i checkouten, og der var det 240 dollar for portoen, og 170 for spillet, totalt 410 Canadiske dollar, som er så vidt sterkere enn den amerikanske.

Da er det mye billigere å bestille fra Amazon, via JetCarrier (siden de ikke sender den pakken ut av USA). Da var 2 dagers shipping 67 NOK til New Jersey, og jeg tipper rundt 400 hos jetcarrier. Var også heldig og fikk 50 Dollar i avslag av Amazon fordi jeg kjøpte HD DVD spiller av dem, så det blir billig og bra :)

Sparer vel ca 6-700 på det enn å kjøpe her hjemme, samt jeg slipper å vente til etter sommeren.

Ikke vurdert å kjøpe på eBay? Kan muligens få det enda billigere der.

Endret av Limstift
Lenke til kommentar

må huske at du kan få moms på sakene. i de fleste tilfeller slipper pakken gjennom, men du kan være uheldig.

da får du ca 100lappen i gebyr pluss 25% moms på alt (vare+porto+gebyr)

må si meg veldig fornøyd med VPG. 1 CAD lå på 4,99NOK igår, så det er ganske økonomisk å handle der akkurat nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...