carmelita Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hva syns dere? Var i byen for å ta bilder av gamle dører, men jeg var litt uheldig med tida (stod biler foran mange av de). Dette vinduet fant jeg i gågata faktisk. Tok bilde av det siden det så så pussig ut med en sko mitt i bildet. Gått gjennom det i paint shop pro for å få tilbake den opprinnelige fargen sånn jeg så den IRL. Stor bilde er forresten her Endret 11. april 2008 av carmelita Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Beklager, dette er ikke min type stil. Jeg trodde PMnormal og tomsi42 kom til å kommentere det, men det har de ikke gjort, så da får jeg prøve, men det blir kun teknisk. Alt som ikke tilfører noe i bildet bør fjernes, altså fluen og den hvite flekken v/fluen. Du har croppet litt trangt til venstre i bilde, så det forsvinningspunktet som dannes et sted lengre bort kommer ikke med. Leg croppen helt inntil bakke/hus-kant. Prøv å konvertere til svarthvitt, og skru opp kontrasten litt, kanskje det funker for bildet. Legg på litt støy som du blurer, så tror jeg "old-style" passer bra. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg var veldig usikker på om det funket å croppe det på den måten, og nå har jeg jo fått svar på det. Har prøvd litt anderledes nå, og i svart/hvit. Stort bilde her EDIT: La merke til bilhjulet man kan se i vinduet. Huff... DET var ikke akkurat posetivt. Endret 12. april 2008 av carmelita Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 S/H fungerte i alle fall ikke. Det er fargen som gjør bildet ditt. Det er ikke et bilde som jeg umiddelbart faller for, men etterhvert blir jeg fortrolig med hva vinkelen gjør for elementene i bildet. Ikke noe topp bilde, men godt sett og tenkt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 keg vet så og si ingenting om fotografering, men de flisene var forstyrrende... samt vinkelen. Dessuten er det en bil i refleksonen av vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå