Henry9 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) An homage to Apple's iPhone commercials that demonstrates NetBlender's new BD Touch technology that lets your iPhone interact with your Blu-ray Disc Player. This video shows a Blu-ray Disc sending a digital copy of a video to an iPhone. ABOUT BD TOUCH: BD Touch connects the 10 foot experience of the large screen home theater with the mobile experience offered by the iPhone. The sophisticated UI of the iPhone enables unprecedented user interaction when compared to any other handheld device. BD Touch applications can take advantage of the iPhone's geo location features, 3D sensors and QWERTY keyboard. BD Touch features will work on any BD Live-enabled Blu-ray Disc player such as the PlayStation 3. Link til video på youtube Enda en video Netblender vil imorgen annonsere ett program kalt BD Touch, enkelt og greit tillater det deg å benytte din iPhone eller iPod touch som en fjernkontroll for din Playstation 3, og i tillegg også tillate automatisk overføring av digital kopier. I førsteomgang virker dette som kun en mulighet til PS3, men dette forblir ubekreft Link Skrevet av Tom Arne Paulsen torsdag 10. april 2008 Introducing BD Touch NetBlender's BD Touch technology enhances the capabilities of BD Live by enabling two-way communication with Apple's iPhone and iPod Touch. BD Touch uses the BD Live network connection built into Blu-ray players and the WiFi connection on the iPhone to connect the devices. The sophisticated UI of the iPhone enables unprecedented user interaction when compared to any other handheld device. BD Touch applications can take advantage of the iPhone's geo location features, 3D sensors and QWERTY keyboard. Video, audio, text, and player commands can be transferred via the connection. Endless Possibilities Some implementations of BD Touch will include: Pushing digital copies of movies to an iPhone from the Blu-ray disc menu. Automatically cataloguing a viewer’s Blu-ray disc collection and providing movie suggestions Updating and managing a viewer’s rental queue Displaying trivia and extra information about a movie in sync with the movie's playback Turning existing Blu-ray discs into games that use the iPhone as the game controller Viewing fan-created content in sync with the disc http://www.netblender.com/ Endret 13. april 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Blir gøy det der.......... Endret 11. april 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hvordan kan jeg få dette? Skjønte ikke helt.. Må jeg ha SDK greien fra apple? Da må jeg ha mac da eller? As an Apple developer do I need to buy DoStudio? No you do not, you can sign up for our free SDK here. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wow, kult. Jeg har faktisk iPhone og PS3. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 veldig stilig eier både ps3 og iphone *yey* men akkurat hvor laster jeg ned programmet? fant bare et søknadsskjema for BD Touch SKD Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg finner det ikke noe sted? . Jeg har Ipod touch og PS3 ;D Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg finner det ikke noe sted? . Jeg har Ipod touch og PS3 ;D me too, men hva må han ha? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Trur det er noe med SDK greiene til apple. Kanskje man må ha det eller no? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som har prøvd dette?? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ønsker å prøve det, men er jo ingen steder man kan laste det ned...... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det var én grunn til å få meg iPhone Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Du må ha SDK et program til mac som kommer til pc senere. Jeg skal få mac når sommerferien starter. Så skal prøve det da. http://developer.apple.com/iphone/program/ Trur jeg .... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 lasta akkurat ned BD connect 00.09.12 har dog ikke tid til å teste det i dag, ser om jeg får gjort det i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 dette var litt mer slit en først antatt, man må ha en Blu-ray brenner, brenne en BD disk med noe greier på. får vente til dette kommer ut offisielt.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 lasta akkurat ned BD connect 00.09.12har dog ikke tid til å teste det i dag, ser om jeg får gjort det i morra. Hvor lasta du det ned?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.netblender.com/technology/bdtouch_connect.asp reg. der så får du en link i mailen. men hvis du ikke har blu-ray brenner eller blu-ray disker kommer du ikke langt ser det ut som. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Det er jo ingen som har en blu ray brenner. Hvorfor trenger man det? Edit: trenger man SDK på mac?`? Endret 7. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ingen som har det? ifølge det jeg leste i manualen var at man måtte brenne en BD disk og putte den i ps3... men rett ,meg hvis jeg ha feil... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Drit at det skulle være så mye styr med det da! Jeg var jo så klar for iPhone BR remote og mye mer! Endret 8. juni 2008 av Kennet_H Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ifølge det jeg leste i manualen var at man måtte brenne en BD disk og putte den i ps3... men rett ,meg hvis jeg ha feil... sikker på at det ikke er mulig å bare kopiere over programmet med en usb stick? rimelig vanskelig for meg å få tak i en Blu-ray brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå