Lightboy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 HEi.Jeg har en del problemer med bluescreen og har lurt på om jeg skal oppdatere biosen til versjon 1002 beta.Jeg bruker den nest nyeste versjon 0901 og lurer da på om hvordan tar jeg vare på den biosen jeg har i tillfellet jeg må bytte tilbake,eventuelt er det noe problemer med 1002 biosen som jeg burde vite?Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvis det skulle bli noen problemer kan du da vel bare hente tilbake den gamle biosen. men kan da være andre problemer enn biosen som gjør at du får bluescreen vel? Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Vet ikke om det kan være skjermkortdriverne.Har testet utrolig mange av de uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva slags skjermkort har du? du er sikker på at pcen ikke har virus eller lignende? Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 jeg har asus geforce 8800gtx skjermkort,virus har jeg ikke hatt på lenge men,spyware har jeg hatt en god del av,scanner etter virus/spyware hver dag. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 HEi.Jeg har en del problemer med bluescreen og har lurt på om jeg skal oppdatere biosen til versjon 1002 beta.Jeg bruker den nest nyeste versjon 0901 og lurer da på om hvordan tar jeg vare på den biosen jeg har i tillfellet jeg må bytte tilbake,eventuelt er det noe problemer med 1002 biosen som jeg burde vite?Takk på forhånd. DE felste BIOS-flash programmene saom brukes for å oppdatere biosen (både de som kjøres fra windows, og de som kjørest fra DOS) har mulighet for å lage en backup av eksisterende BIOS til en fil før du flasher ditt nye BIOS. Bare være litt våken på hva som står i valgmenyene så finner du det som regel -Stigma Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takk for svar,hehe for vel bare prøve meg frem å se om det hjelper.Liker ikke at det er en beta versjon men det kan jo være at den virker fint for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå