lunde1987 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har dirka opp den døra etter eg har hopt ned heis sjakta... komt meg forbi dei 2 vaktene som snakker med han mannen på benken... men komme ikkje vidare uansett samma f... har gått inn på ett rom med ei vann fontene men har ikkje ett clue kor eg ska vidare etter det! hjelp meg takker for svar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har dirka opp den døra etter eg har hopt ned heis sjakta... komt meg forbi dei 2 vaktene som snakker med han mannen på benken... men komme ikkje vidare uansett samma f...har gått inn på ett rom med ei vann fontene men har ikkje ett clue kor eg ska vidare etter det! hjelp meg takker for svar Det er noen busker i hjørnet kryp inn i de med nightvision og du vil se et hull i hjørnet du kan krype igjennom (neste gang du spør om hjelp, spesifiser gjerne litt nøyere hviken mission du er på, så er det litt lettere å vite hvor du er, "kommet meg forbi to vakter og til en fontene" kan beskrive mange steder i spillet. AtW Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, skal gjer det... men hadde gått ut av spelet og orka ikkje å starta det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå