Gå til innhold

PSP -spill til 7-åring

kimare

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe et pspspill til min sønn på 7 år.

Han har Sega Rally og et flyspill fra før. Av disse er Sega velbrukt og flyspillet ubrukt.

På xbox liker han å spille Need for Speed - Hot Puruit og til dels Underground.

Forza Motorsport og Colin McRae Rally har også falt i smak. Sammen med PES. Rayman 3 var også en klassiker (etter dette har han prøvd flere plattformspill som ikke i samme grad har fallt i smak.)

Derfor tenkte jeg å kjøpe et bilspill. Har dere noen forslag? At spillet evt har noen år på baken betyr lite så lenge det gir spilleglede.

Ett godt platformspill kan også være aktuelt gode forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Locoroco anbefales på det sterkeste, broren min på 9 år elsker det spillet, og tro meg... det er så brukervenlig og barnselig at det er nødt til å falle i smak...

Sånn ellers så kan jeg anbefale God of War Chains of Olympus til den lille krabaten din.

Lenke til kommentar

Eeehmm.. God Of War anbefales vel strengt talt ikke i det hele tatt.. men, kanskje til deg.. :)

Anbefaler Patapon, prøvd det såvidt, og det virket morsomt og annerledes! Loco Roco er også morsomt, men jeg ble fort lei det.. 7-åringer har derimot en tendens til å fullføre alt som er da.. Gjorde i alle fall jeg før.. ;)

Edit:

Det spørs forsåvidt litt hvordan "type" spiller han er... Jeg tror ikke søskenbarna mine hadde likt de 2 spillene noe særlig, da de er veldig opptatt av grafikk.. De to her er jo enkle 2D spill, men med morsomt gameplay.. :)

Ville kanskje heller sett på daxter eller ratchet, jeg har ikke prøvd noen av de, men de spillene holder jo generelt høy kvalitet! :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Eeehmm.. God Of War anbefales vel strengt talt ikke i det hele tatt.. men, kanskje til deg.. :)

Anbefaler Patapon, prøvd det såvidt, og det virket morsomt og annerledes! Loco Roco er også morsomt, men jeg ble fort lei det.. 7-åringer har derimot en tendens til å fullføre alt som er da.. Gjorde i alle fall jeg før.. ;)

Edit:

Det spørs forsåvidt litt hvordan "type" spiller han er... Jeg tror ikke søskenbarna mine hadde likt de 2 spillene noe særlig, da de er veldig opptatt av grafikk.. De to her er jo enkle 2D spill, men med morsomt gameplay.. :)

Ville kanskje heller sett på daxter eller ratchet, jeg har ikke prøvd noen av de, men de spillene holder jo generelt høy kvalitet! :)

Tror kanskje han var LITT ironisk med den GOW komentaren:P

Lenke til kommentar
Å herre jeg har allerede God of War Chains of Olympus innpakket i en fin liten pakke.....

Han må være godt over dobbelt så gammel som han er for å spille det :/

Det er mye blod og litt nakenhet og seksuelt innhold(mini-game som går ut på at kratos har sex med 2 damer og du skal trykke på de rette knappene til rett tid for å vinne/komme:P)

Lenke til kommentar

Det var ironi det også......Som far prøver man å følge litt med. Det første jeg ser på er aldersmerkingen på spill (ja jeg vet man ikke kan stole på den, men den er i det minste et utgangspunkt, og et spill merket 18 styrer jeg selvsagt unna).

Spillet som er innpakket er Loco Roco, fant det til 199 på elkjøp.

ER forøvrig Ratchet & Clank: Size Matters så dårlig som anmeldelsen tilsier?

Forøvrig ser Daxter, Burnout Legends/ Dominator og Ridge Racer ut til å få ok tilbakemeldinger på gamespot.

Lemmings var jo en klassiker på pc i sin tid.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da må du nesten ha FiFa street 2. Burnout Legends er bra vis han liker biler, masse fart og MASSE krasj. Lillebroen min på 4 syntes det var SUPERKULT når han så på, han frdåa stadig vekk på skjermen når ordet rått kom ut av kjeften hans og gjallet i hele bilen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...