Captain Junkrat Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei Noen som har problemer med Live fortiden? Det har jeg, kommer ikke inn på Live i det hele tatt! Kom ikke inn i går heller. Står at Profilen må oppdateres, så jeg trykker ok. venter litt, kommer tilbake der jeg starta eller blir logga ut av brukerkontoen. Har ikke sjangs for å betale:( Dette må vel være et problem med selve boxen? Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hva mener du med at profilen må oppdateres? er det vanlig xbox eller 360? HAr ikke vært borti at profilen må oppdateres på 360 ihvertfall... Endret 11. april 2008 av mX Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 360 ja. Ops, beklager. husket det fra hodet, ble litt feil. Dette står det : Your account has been suspended due to a problem with yout payment option. Så får jeg et valg om jeg vil Update Profile eller Cancel. Trykke da Update Profile Kommer inn på Account Managemt i 2 sekunder, får ikke gjort noe. Står å ''loader'' til jeg detter tilbake til hovedmenyen. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Logg deg inn på xbox.com og oppdater kredittkortopplysningane dine der. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Men kommer ikke inn på Silver engang... Må vel være noe gærent da? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Om det mangler betaling for kontoen din så er den førebels suspendert. Den vert ikkje nedgradert til silver, hvertfall ikkje automatisk. Så du må logge deg inn via xbox.com å oppdatere betalingsopplysningane dine. Var hvertfall det eg måtte gjere. Etter det virka alt heilt fint. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ok. Da prøver jeg på det. Takk skal du ha:) Det funket det vet, takk skal du ha Zepp2k7 Endret 11. april 2008 av _Bajazzo_ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hadde denne feilen jeg og. Må si det er dårlig av Live å ikke bare lempe degtilbake i Silvermodus. Da kunne man mye enklere ha oppdatert payment options. Jeg måtte ringe support for å finne ut av saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå