Douglas Quaid Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Eg har ein skjerm som er feilvare, og skal sendast inn til Asus att. Det er kunn feil når eg brukar DVI, og sidan eg ikkje har fått brukt DVI før no nyleg har eg heller ikkje oppdaga feilen før no. Skjermen vart kjøpt hjå Amentio rett før jul i fjor. Kan Asus krevje at eg betalar fraktkostnadene for å sende den inn til dei? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Har svidd av nesten 1000,- på retur av deffekte varer til Komplett tidlegare i vinter...Hadde eg berre visst Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er vel sånn at du skal betale dette inn selv, og etter at det har blitt konstatert at det er en ikke brukerskyldt feil ved varen får du beløpet betalt tilbake Lenke til kommentar
deer Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er vel sånn at du skal betale dette inn selv, og etter at det har blitt konstatert at det er en ikke brukerskyldt feil ved varen får du beløpet betalt tilbakeTror de fleste firma praktiserer at du i etterkant må sende dem skriftlig krav for å i praksis få dekka dette. Har returnert noen ganger, aldri fått tilbud om dekning av fraktutgifter, og kundeservice har vært unnvikende på slike spørsmål over telefon ("dette får vi evt. ta senere"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå