Vegard_Haug Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Svenske Paradox vil gi ut eventyrspillene A Vampyre Story og The Abbey i Skandinavia. Les mer Lenke til kommentar
josh Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Leste om disse spillene for en god stund siden, gleder meg! Flott at det fremdeles er noen som holder denne fantastiske sjangeren i live Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gleder meg som en unge til disse to spillene! Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hey hey, gleder meg en liten smule til dette :!: Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så veldig artig ut, men følte det hadde passet mye bedre om de hadde blitt sluppet før jula.... sånn typisk julespill følte jeg Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tror dette kan bli kult, spillte nettopp rundt The Curse of Monkey Island igjen så er i humør for flere Adventurespill. Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 For guds skyld alle dere adventure fans der ute. Kjøp disse spillene. Jeg tviler på at de koster altfor mye og ved å støtte opp om denne sjangeren gir vi de et sterkere grunnlag på spillmarkedet. Jeg vil se mer av guybrush Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg skal helt klart kjøpe begge to. Kjøper faktisk de fleste eventyrspill som kommer ut, selv om de får middlels anmeldeser. Så glad er jeg i denne sjangeren . Men hadde faktisk ikke hørt om The Abbey før nå. Gleder meg til å prøve det! Endret 11. april 2008 av nouse4aname Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Svenske pardox "ga" meg Eva Cash DIRT project. Jeg kjøpte dette for jeg liker action-skytere med elementer avd telekinese og teleportabilitet. Makan til møkkaspill har jeg aldri vært borti. Det beste med spillet er coveret, som er litt tøft. Så...Paradox er jeg litt skeptisk til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg