galaxee Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har et nvidia geforce2 er ikke vifte på det..men har fått vite at det ikke skal vere det heller det er så varmt at eg max kan holde 7 sekunder på ribba og på andre siden? og et spørsmål til: eg greier ikke å starte opp pcen med den ene disken min nå, den kommer til windows logoen og jobber som fa1..men når den skal inn i explore så slår skjermen seg av? hjelp Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Til spørsmål en: Om det ikke fulgte med vifte (og det gjorde det sikkert ikke) så skal det ikke være noe problem. Har du derimot overklokket kortet hadde det kanskje vært greit å kjøpe en enkel vifte, eller enda bedre kjøpt nytt skjermkort!! Spørsmål to: Disken kan jo være gåen, men det beste man kan gjøre er vel å formatere og legge inn alt på nytt. (husk backup ) Funker det forsatt ikke er det kanskje på tide med ny disk. Partition Magic er jo et bra disk tool, du kan jo kanskje sjekke om det er noe galt med disken din i det programmet. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har et nvidia geforce2 er ikke vifte på det..men har fått vite at det ikke skal vere det heller det er så varmt at eg max kan holde 7 sekunder på ribba og på andre siden? og et spørsmål til: eg greier ikke å starte opp pcen med den ene disken min nå, den kommer til windows logoen og jobber som fa1..men når den skal inn i explore så slår skjermen seg av? hjelp Det høres vel varmt ut... hvis du ikke kan holde i ribba lengre enn det uten å brenne deg. Geforce2-GTS, Pro, og Ultra versjonene kom MED vifte. Geforce2 MX kortene uten. At skjermen slår seg av, skyldes nok at du har satt for høy oppløsning og/eller oppfriskningsfrekvens i innstillingen for skjerm. Start maskinen i sikkerhetsmodus og forandre. Deretter er det bare å restarte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå