Howard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 OCZ lanserer 4 GB DDR2-sett med gode spesifikasjoner og en ny type kjøleløsning. Les mer Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noe sier meg at disse ikke vil passe på de fleste hovedkort hvor ram slottene sitter tett sammen. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 På den annen side trenger du bare 2stk av disse, og har ikke noe problem med å ha en åpen slot mellom, som du vanligvis må for å kjøre dual-channel i alla fall... Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 På den annen side trenger du bare 2stk av disse, og har ikke noe problem med å ha en åpen slot mellom, som du vanligvis må for å kjøre dual-channel i alla fall... syns ikke det var noe spessielt sjukt ass:P ville ikke kjøpt det , kommer jo til og koste lyke mye som er et greit ddr3 sett sikkert ,, da kjøper jeg heller det , Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Blir vell som med det meste annet vi ser fra OCZ, ser ganske så rått ut men du klarer knapt å kjøre det på de oppgitte hastighetene i det hele tatt Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 På den annen side trenger du bare 2stk av disse, og har ikke noe problem med å ha en åpen slot mellom, som du vanligvis må for å kjøre dual-channel i alla fall... Hos meg sitter dual-channel kanalene sammen (1a-1b-2a-2b), ASUS M2N32-SLI Deluxe. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) syns ikke det var noe spessielt sjukt ass:P ville ikke kjøpt det , kommer jo til og koste lyke mye som er et greit ddr3 sett sikkert ,, da kjøper jeg heller det , Målgruppen er som vi forstår de ekstreme entusiastene. Endret 11. april 2008 av Intern Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 *N00b alert, please turn away* Hva er egentlig poenget med "ekstrem-RAM"? Hva har det å si, rent konkret? Får du flere FPS i spill, eller kortere loade-tider? Er ikke mengden RAM mye viktigere enn kvaliteten? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fortell meg vitsen med 4 tilkoblinger for vann? Er kjøleløsningen delt i 2 på noe måte, slik at det blir nødvendig? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Haha da skal IC´ene bli bra varme om man har behov for en vannblokk på hver side av modulen Tipper det er mest showoff det der ja.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 En 80mm vifte kjøler det meste av RAM godt nok, til og med over 2.6v.. Tviler sterkt på at det har noe for seg med èn vannblokk per side! Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 En 80mm vifte kjøler det meste av RAM godt nok, til og med over 2.6v.. Tviler sterkt på at det har noe for seg med èn vannblokk per side! Når du først skal ha så forbanna dyrt minne, så hvorfor ikke? Det er neppe mange kronene ekstra det koster for den ekstra blokka Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 1150 MHz for 2x2 gb ddr2 minne er vel det høyeste på markedet vel? Prises disse til under 1000 kr så kjøper jeg dem lett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 *N00b alert, please turn away*Hva er egentlig poenget med "ekstrem-RAM"? Hva har det å si, rent konkret? Får du flere FPS i spill, eller kortere loade-tider? Er ikke mengden RAM mye viktigere enn kvaliteten? Såvidt jeg vet er forskjellen i praktisk bruk liten, man tyner noen flere 3dmarks og sånn, men på rammen alene så tror jeg ikke det er så veldig mye å hente i praksi. AtW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det som er skandale er at man ikkje kan bruke 4 brikker samtidig for å få 8 gb med minne, da disse modulene er for feite! Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det som er skandale er at man ikkje kan bruke 4 brikker samtidig for å få 8 gb med minne, da disse modulene er for feite! Hehe du sier noe der ja! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 *N00b alert, please turn away*Hva er egentlig poenget med "ekstrem-RAM"? Hva har det å si, rent konkret? Får du flere FPS i spill, eller kortere loade-tider? Er ikke mengden RAM mye viktigere enn kvaliteten? Såvidt jeg vet er forskjellen i praktisk bruk liten, man tyner noen flere 3dmarks og sånn, men på rammen alene så tror jeg ikke det er så veldig mye å hente i praksi. AtW satt selv in mine minnemoduler "feil" så de ble single isteden for dual og kan ikke si jeg merket noen stor forsjel i ytelse egentlig. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ekstreme entusiaster? Ingen overklokkere kommer til å bruke de uansett... (Hvis det var de dere siktet til). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå