osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei! Holder på med teorien til klasse A nå. Jeg ser meg om etter en kjøreskole i Oslo-området, men det er ganske mange å velge mellom. Er det noen her som har brukt en kjøreskole i Oslo-området "nylig", og som har anbefalinger, eventuel advarsler? Takker og bukker! Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Holder på med teorien til klasse A nå. Jeg ser meg om etter en kjøreskole i Oslo-området, men det er ganske mange å velge mellom. Er det noen her som har brukt en kjøreskole i Oslo-området "nylig", og som har anbefalinger, eventuel advarsler? Takker og bukker! Bruk Kolbotn Trafikkskole. De holder til på Landerudsenteret. Tok A-lappen der i 2005 og var veldig fornøyd. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Er vel strengt tatt ikke i Oslo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Er det noen som har erfaring med Tempo trafikkskole? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er nok bare å ringe rundt til skolene og høre. Det er ikke like mye plukk og skrap som man kunne gjøre før, disse dager så er de fleste kjøreskoler fulle, og det er ventelister for å komme i gang. Som sagt, plukk opp telefonen og ring rundt Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er vel strengt tatt ikke i Oslo Du spurte etter kjøreskoler i Oslo-området, din sopp Kolbotn ligger tre minutter utenfor kommunegrensa til Oslo. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Joda, Kolbotn er rett ved Oslo, jeg vet det. Men jeg bor og jobber såpass at det er litt upraktisk å komme seg ut dit Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Joda, Kolbotn er rett ved Oslo, jeg vet det. Men jeg bor og jobber såpass at det er litt upraktisk å komme seg ut dit Må det ligge i nabolaget for at du skal dra dit? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Nei, men det blir upraktisk. Det var derfor jeg tittet på Tempo. Ligger mye nærmere Takk for tipset uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå