Daywalker Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har akkurat fått en EOS 450d og ser i produktguiden og i andre fora at det skal kunne settes iso verdier som er mellom de vanlige 100,200,400,800 og 1600. Jeg har lest i manualen men klarer ikke å finne noen steder der jeg kan velge andre ISO'er en de som er nevnt over. Noen som vet om dette kameraet faktisk skal kunne vise flere verdier (100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600 som står i produktguiden), eller om dette bare er feilinformasjon. Hvordan kan jeg eventuelt aktivere de resterende ISO'ene. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan kan jeg eventuelt aktivere de resterende ISO'ene.Det vil være et menyvalg der du kan aktivere ISO-valg i halve eller tredjedels steg. Det kan være det henger sammen med blenderinnstillinger, at dersom du velger blender med halve eller tredjedels steg, følger ISO dette. Sjekk ut dette i bruksanvisningen din. Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan kan jeg eventuelt aktivere de resterende ISO'ene.Det vil være et menyvalg der du kan aktivere ISO-valg i halve eller tredjedels steg. Det kan være det henger sammen med blenderinnstillinger, at dersom du velger blender med halve eller tredjedels steg, følger ISO dette. Sjekk ut dette i bruksanvisningen din. Ser ikke at det står noe som helst om dette i Manualen. På Canon sine egne sider om EOS450 står det heller ikke noe i spesifikasjonene om ekstra ISO'er. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du får ikke iso verdier på 450d i annet enn hele trinn (slik jeg kjapt kan se det) Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Du får ikke iso verdier på 450d i annet enn hele trinn (slik jeg kjapt kan se det) Nei. Det ser nok slik ut og jeg ser at Akam har rettet dette i produktguiden. Greit å få avklart. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan kan jeg eventuelt aktivere de resterende ISO'ene.Det vil være et menyvalg der du kan aktivere ISO-valg i halve eller tredjedels steg. Det kan være det henger sammen med blenderinnstillinger, at dersom du velger blender med halve eller tredjedels steg, følger ISO dette. Sjekk ut dette i bruksanvisningen din. Denne funksjonen er ihvertfall kjent for meg, men mulig den ikke er finnes på 450D? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dette er ikkje mogleg på 350d eller 400d. Om det er det på 450d skal eg ikkje uttale meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå