sdhild99 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei, litt usikker på om denne posten skal i dette forumet eller i kabinetter, men jeg forsøker her. Er det noen som vet hvilken vifte jeg kan benytte i det øverste kammeret på et Antec Performance P182 kabinett? Det er snakk om en 120mm vifte (stillegående). Tenker da på om den passer. Det blir kanskje hipp som happ? Blir takknemlig for tips Endret 11. april 2008 av sdhild99 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noctua NF-S12 funker fett til dette formålet. Anbefaler også at du plasserer DVD-rommen din helt øverst, og stripser fast en vifte under den, kommer til å gjøre underverker. Av samme modell Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Litt sent, men hva koster den Noctua vifta? Har kjøpt meg P182 skjønner du Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noctua funker som eksosvifter, ingen problem. Ville handlet inn Scythe S-FLEX 120mm til front, og en Scythe Kama Bay til å ha under dvdrw, så har du et greit utgangspunkt for stillegående og god kjøling. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noctua funker som eksosvifter, ingen problem. Ville handlet inn Scythe S-FLEX 120mm til front, og en Scythe Kama Bay til å ha under dvdrw, så har du et greit utgangspunkt for stillegående og god kjøling. vil si meg enig med wibla på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå