tilterje Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som vet når AMD ATHLON64 DUAL-CORE 4850E (2.5GHZ) SOCKET AM2 kan kjøpes i norske nettbutikker? Ser at enkelte butikker har den som bestillingsvare, men forhørte meg med ett par av butikkene i går og de hadde ingen dato ennå. Så derfor....noen som vet når den blir å få tak i? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har ventet på denne i flere uker selv... Estimert dato flytter seg frem hele tiden, men forhåpentligvis er den rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Ser at direkteshop har 5 stk på lager. Da bør den jo dukke opp i de andre nettbutikkene snart Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Den lar fortsatt vente på seg i de andre nettbutikkene... Litt skeptisk til å bestille fra Direkteshop etter å ha lest webshoperfaringene derifra. Lenke til kommentar
kbi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Venter på denne selv. Ikke for å være negativ til Direkteshop, men jeg tror faktisk ikke de har den på lager. Man kan se et visst mønster i de varene de har 5 på lager av ... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Direkteshop har visstnok ikke eget lager, men driver vel slik som bl.a. Amentio (varer leveres fra tredjeparts firmaer), så jeg vil også ta "lager statusen" med ei klype salt. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Har nok ingen planer om å bestille fra dem, men bare konstanterer at de har den. Så jeg håper den kommer i andre nettbutikker snart Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Buy.com har den ihvertfall: http://www.buy.com/prod/amd-athlon-64-x2-d.../207535401.html Selv om det nok blir uøkonomisk å importere den, så er det ihvertfall ett tegn på at den ikke er så alt for langt unna Norge. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da er den endelig lagervare rundt omkring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå