Howard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Grunnet fallende minnepriser skal Twinmos se seg nødt til å legge ned virksomheten. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje like greit, tror faktisk twinmos har den høyeste feilraten. Har hatt 3 forskjellige Twinmos brikker, og alle tre har det vært feil med. Da hjelper det ikke så mye at de har hatt én bra serie. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har kjøpt mye minne fra Twinmos og har vært godt fornøyd. De eneste brikkene jeg har hatt problemer med er fra Geil. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har alltid brukt Twinmos brikker i alle mine maskiner med unntak av de jeg har bygd i løpet av de to siste årene grunnet overgang til high-end brikker. Har aldri hatt noe problemer med Twinmos, derimot Geil som jeg så en annen hadde skrevet også har jeg hatt problemer med. Må innrømme at dette blir et litt tungt farvel og jeg kjenner at jeg nesten får litt tårer i øynene av å lese dette. Takk for alt Twinmos! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har 2gb med twinmos i serveren min, de klokket lett til dit jeg ville ha de... uten problemer men uansett, legger de ned må d hamstres minne nå.. prisen kommer til å stige Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Og dermed var dagen min ødelagt. Har alltid kjøt Twinmos pga. fin bang for the bucks. Aldri hatt problemer med de. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje like greit, tror faktisk twinmos har den høyeste feilraten. Har hatt 3 forskjellige Twinmos brikker, og alle tre har det vært feil med. Da hjelper det ikke så mye at de har hatt én bra serie. Jeg har også hatt litt ymse trøbbel med twinmos, så har ikke kjøpt det i det siste. Kjøper stort sett Kingston om jeg skal ha noe billig. Når det er sagt så har vel twinmos vært med på å presse prisene, så det er synd de går under. AtW Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Veldig synd. Har vært fornøyd med de gangene jeg har brukt Twinmos (i 2 PC-er), selv til litt klokking. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva skjer med fabrikkene? Noen vil vel kjøpe de opp og gjøre økonomiske grep som Twinmos-ledelsen ikke klarte? Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva skjer med fabrikkene? Noen vil vel kjøpe de opp og gjøre økonomiske grep som Twinmos-ledelsen ikke klarte? La oss håpe det=) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Håper ikke dette ender i priser :S Aldri bra at en produsent av HW legger ned. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Twinmos-ledelsen burde ha foretatt et navneskifte for lenge siden i håp om å vinne tilbake markedsandeler. Aldri likt Twinmos sitt navn Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva skjer med fabrikkene? Noen vil vel kjøpe de opp og gjøre økonomiske grep som Twinmos-ledelsen ikke klarte? go google gRam anyone? Eller kanskje enda ett idiot produkt fra Creative.. Fatality XXX Extreme Turbo GT SS Supah Extreme 360 Backflip Extreme Core Gaming RAM! (NB: Virker ikke i vista det heller ) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er vel kanskje selve Twinmos navnet som er blitt ei belastning etterhvert Tiltross for at de stort sett ligger lavest i pris, så svikter altså salget. Med andre ord, selv "budsjet-shopperne" styrer unna Twinmos. Da er noe alvorlig galt. Et knep er da å starte på ny giv, ta med seg fax-maskinene og esker med umerkede minnechips over til et nytt firma (Silicon-Power ifølge artikkelen (noen som har hørt om dem??) og snart lanseres "Black Ninja Ultra Power" og "Ching Ming Dragon Extreme" Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Blir vel kjøpt opp av Corsair eller noen andre store for en billig penge. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har bare hatt gode erfaringer med TwinMOS jeg Senest i dag mottok jeg et DDR2-kit fra TwinMOS. Aldri hatt problemer! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva skjer med fabrikkene? Noen vil vel kjøpe de opp og gjøre økonomiske grep som Twinmos-ledelsen ikke klarte? Det er alltid noen som kjøper opp fabikkene. Og jeg regner ikke med at prisene blir høyere. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har alltid kjøt Twinmos pga. fin bang for the bucks. Jepp, TwinMos har alltid gjort jobben for meg, og det for en billig penge. Det at noen har hatt problemer med TwinMos-brikker er naturlig, til og med tre på rad, de har jo ikke en feilprosent på 0 og de selger store volum. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Trodde Twinmos var blant de mest etablerte og mest brukte, så dette var en liten overraskelse. Har alltid kjøpt TwinMos siden jeg ikke har hatt så høye krav(altså har jeg ikke hatt behov for high-end) og de har vært veldig gode. Noen har jo vært feil på, men det er ikke ofte. De har vært veldig gode og blant de aller billigste. Trist å miste. Finner sikkert noen andre gode produsenter å kjøpe fra neste gang. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dette var jo synd da... har ikke tall på hvor mange maskiner jeg har laget eller oppgradert med twinmos minne gjennom tidene, både privat og i jobb sammenheng... og jeg har bare hatt en brikke med feil. Den feilen kom forøvrig etter 6års "hardt" arbeid... Skal vel ikke se bort fra at de blir kjøpt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå