Bone Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fant igjen et gammelt bilde jeg hadde lagret.. Enjoy! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 åååh, så fantastisk *lagre bildet* Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hehe... Husker jeg ble sensurert på TV2 text tv for mange år siden når jeg prøvde å selge Doom II der. Ble oppringt av TV2 og fortalt at spillet var for voldelig til at de kunne tillate meg å selge det der Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Denne artikkelen er jo intet mindre enn en klassikker. Liker spesiellt godt følgende: "Sammen med resten av styret i <<Barna i våre hjerter>> går Ethel Kjørkleiv til felles mot det destruktive dataspillet <<Doom>>. "-Dette er grusomt og sykt" Endret 11. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Med Doom sin grafikk og realisme, så ville vel spillet knapt fått 11-års aldersgrense på dagens spill-marked. :!: Endret 11. april 2008 av andrull Lenke til kommentar
RevX Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Husker jeg spilte masse Doom og Duke Nukem 3D da jeg var en liten pjokk. Aliens og strippebuler hadde visst ingen innvirkning på den gutten, nei! "Dataspillet "Doom" (Dommedag)" - Haha, skal jammen meg sette en norsk oversettelse i parantes hver gang jeg nevner en spilltittel heretter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Her er artikkelen hentet ifra. http://www.nrk.no/programmer/tv/nerd/4280236.html Skummelt at hun kan være rektor på en skole. Endret 11. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 LOL! "Det sparer ikke på detaljer i instruksjonsheftet heller!" :!: :!: Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fantastisk rett og slett:) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Haha. Husker jeg satt og spilte doom da jeg var 4-5år^^ Var moro Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ja, satt jo med Grand Theft Auto:Vice City (Stort Tjuveri Auto: Skrustikke By) som 12-åring, noen måneder etter release, selv om det er ganske svakt sammenlignet med noen andre her... Men ellers så skrattlo jeg da jeg var 6-7 år av den scenen hvor James Bond og slemmingene suste gjennom kanalene i motorbåtene mens de fikk politibiler til å krasje i Live and Let Die. Hva var det den TV-kanalen het igjen hvor de solgte hele VHS-settet? Canal M, var det ikke? Endret 11. april 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gammel, men fremdeles hylende morsom. Også navnet Ethel Kjørkleiv, som virkelig ser ut som legemliggjørelsen av den bedehusmentaliteten hun representerer. Det er rett og slett bare fantastisk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (Stort Tjuveri Auto: Skrustikke By) Eller Biltyveri: Lyteby som det blir hvis du oversetter riktig. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 "[..]frykter at det flimrer mye over dataskjermene på gutterommene som foreldrene ikke vet om". I det minste er jentene spart for vederstyggeligheten. (Stort Tjuveri Auto: Skrustikke By) Eller Biltyveri: Lyteby som det blir hvis du oversetter riktig. Jeg ville sagt utuktby. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 # frailty: moral weakness# a specific form of evildoing; "vice offends the moral standards of the community" http://www.google.com/search?q=define%3A+Vice Jeg har alltid hatt inntrykk av at en "Vice" har vært en personlig svakhet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dette har vi allerede en forumtråd om her, fra 2004: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=301347 Eneste forskjellen er at lenken til bildet i første innlegg ikke fungerte, men det løser jeg nå ved å legge inn denne lenken i steden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg