Gå til innhold

Perverst dataspill sjokkerer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen er jo intet mindre enn en klassikker. Liker spesiellt godt følgende: "Sammen med resten av styret i <<Barna i våre hjerter>> går Ethel Kjørkleiv til felles mot det destruktive dataspillet <<Doom>>.

"-Dette er grusomt og sykt" :fun:

doom1.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Husker jeg spilte masse Doom og Duke Nukem 3D da jeg var en liten pjokk. Aliens og strippebuler hadde visst ingen innvirkning på den gutten, nei!

"Dataspillet "Doom" (Dommedag)" - Haha, skal jammen meg sette en norsk oversettelse i parantes hver gang jeg nevner en spilltittel heretter.

Lenke til kommentar

Ja, satt jo med Grand Theft Auto:Vice City (Stort Tjuveri Auto: Skrustikke By) som 12-åring, noen måneder etter release, selv om det er ganske svakt sammenlignet med noen andre her...

Men ellers så skrattlo jeg da jeg var 6-7 år av den scenen hvor James Bond og slemmingene suste gjennom kanalene i motorbåtene mens de fikk politibiler til å krasje i Live and Let Die. Hva var det den TV-kanalen het igjen hvor de solgte hele VHS-settet? Canal M, var det ikke?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

"[..]frykter at det flimrer mye over dataskjermene på gutterommene som foreldrene ikke vet om".

I det minste er jentene spart for vederstyggeligheten.

(Stort Tjuveri Auto: Skrustikke By)

Eller Biltyveri: Lyteby som det blir hvis du oversetter riktig.

Jeg ville sagt utuktby.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...