Gå til innhold

Musikk: Jeg spiller litt gitar (YouTube-video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det va kanontøft...har no litt gehør og interesse for den type musikk og ,men her va det ikke mye å utsette gitt...laget "sangen" selv?

terningkast 7 fra meg :thumbup:

EDIT: nesten så eg må høre den en gang til

Endret av gyt6
Lenke til kommentar

Veldig avslappende og bra spilt :) Teknikk og sånt gidder jeg ikke kommentere (ikke har jeg så mye peiling heller), men jeg likte det ganske godt. Stå på. Likte de raske bitene veldig bra, synd lydkvaliteten ble så dårlig.

Hvor lenge har du spilt?

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Spiller du i noe band? Kjipt å bare spille inn youtubevideoer da? Legg ut noe sammen med et band da!

Forøvring ganske tøfft spilt. Mye bedre enn mange av de andre youtubegitaristene som jeg så flott velger å kalle dem, uten å prøve å såre noen.

Synes du er veldig flink!

Edit: Flott at du bygger opp soloen og, og ikke bare spiller full pinne hele tida! :)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Vil ha band, men finner ikke musikere. Lita øy med 2500 innbyggere, det er ikke akkurat den beste plassen å finne folk på. Tro meg, jeg har prøvd.

Jeg fant mye jeg gjerne skulle forandret på i videoen, men det får jeg vel heller ordne ved å spille inn bedre videoer. Tusen takk for flott tilbakemelding, det er alltid fint å høre andres meninger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...