Artega Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bestilte strømforsyning og dvd drive til den nye pcen min fredag forrige uke (04.04.08) fra www.pckiosken.no, betalte med forhåndsbetaling. Siden det var helg så gikk ikke betalingen inn før på mandag, men det skal ikke ha vært noe problem. Nå har det snart gått en uke og ordren min står fortsatt på "Til Behandling". Sendte mail til de for et par dager siden, men har ennå ikke fått noe svar... Har sjekka loggen på nettbanken, betaling var til riktig konto nummer, riktig beløp og med ordre nr i kommentar feltet i betalingen. Noen som vet om andre måter å kontakte de på? Et telefon nummer eller noe. Eneste som er under "Kontakt oss" på siden deres er mail og adresse. De andre delene ble bestilt fra amentio og de har alle kommet, bortsett fra 2 ting som kommer på fredag (11.04). Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har ingen erfaring selv. Handler ikke fra butikker uten telefonnummer, og hvertfall ikke når de har skrivefeil i selve logoen. Men jeg ser at den blir drevet av et annet firma. Forsøk å kontakte de: Namdal Data og Telesenter AS Herlaugs g 4, 7800 Namsos 74 27 04 05 Lenke til kommentar
Artega Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Fikk kontaktet de i dag (takk for nummeret) og fikk fikset ordren. Viste seg at det ikke stod noen melding med ordre nummeret på betalingen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå