Gå til innhold

Eide dere en PS2 før dere kjøpte en PS3?

Poll/Undersøkelse  

255 stemmer

1. 1. Eide du en Playstation 2 før du kjøpte Playstation 3?

• Ja, og har den enda.
      152
    • Ja, men solgte den.
      41
    • Nei.
      62

Anbefalte innlegg

Får vel vise mi rekkefølge å da, selv om det ikke er så mye å skryte av.

N64-Gameboy colour -Gameboy Advance-PS2(solgt)-XBOX-XBOX360-PS3

Er morsomt å se hva folk har/ har hatt gjennom tidene.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amiga 500 (brukte den bare til spill, så det var der det hele startet)

Sega Master System

Gameboy

Gameboy Color

Nintendo 64

Playstation 2

Gamecube

PSP

Wii

Playstation 3

Såååå...jah, jeg hadde PS2, men aldri PSone siden jeg var Nintendo-fanboy på den tiden ;)

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Har hatt N64 (solgt, men nylig kjøpt inn igjen! :D) Ps2, Wii, 360, Ps3.. gameboy, psp phat som forsvant, DS og slim psp.. :)

Så har alt enda.. Og, har noen nes maskiner liggende også, men ingen kontroller eller spill.. :p

Men, jeg har en chippa ps2 som står fremme og brukes stadig vekk til GH f.eks.. :)

Lenke til kommentar

Har glemt navnet på den første "konsollen" jeg hadde, men kjøpte den i -82 da jeg var på ferie i England. Det var vell 3-4 spill på den, og med en "pistol" så man kunne skyte på en hvit firkant som beveget seg over tv skjermen + det gode gamle tennis spillet pong.

Så kjøpte jeg Commodore 64 før det ble stille på spillfronten for min del. Etter Commodore maskina kjøpte jeg ingen ny konsoll før PS2 i 2000, og PS3 som jeg kjøpte for 1 måned siden.

Lenke til kommentar

Nei. Min første konsoll var faktisk Eks-boks 360´en, men den skuffet med store tekniske problemer og er nå parkert og jeg har kjøpt PS3 i steden.

Min dataspillverden begynte med ZX Spectrum, og siden var det PC som gjaldt, helt siden vår første IBM PC med en 4 Mhz Intel sak i...

Lenke til kommentar

Akk ja, konsollverdenen..

For meg personlig blir det, uten hensyn til solgt/beholdt: NES-SNES-Gamecube-GBA SP-XBOX-NDS-PS3. Madammen kom inn i bildet rundt NDS, og har rekkefølgen N64-PS1-PS2-Gamecube-PSP-PS3. Kun Gamecube, GBA SP, NDS, PS1, PS2, PSP og PS3 er i huset enda. NES solgte eg for SNES, min første Gamecube solgte eg for XBOX, og Xboxen ble gitt bort til ein kompis som takk for 2x laptop'er og 2x iPaq. ;)

Gaming 4 life!

Lenke til kommentar

Kjøpte PS1, så PS2, så PSTWO, så PSP og så PS3. Altså eier jeg 2 ps2er, 1 ps1 og en psp. Pluss 60gb ps3.

Eller kan man bruke denne: Gameboy-N64-Game boy color- PS1 -Game Boy Advance- PS2 -Gamecube - Xbox Nintendo Ds- Xbox 360 - PSP - Nintendo DS Lite - Nintendo Wii - PS3

Endret av master_al
Lenke til kommentar
har aldri eid en konsoll i mitt liv, men er nå stolt eier av en ps3 :)

Gratulere da ;)

Bra du valgte en konsoll fra Sony!

Virkelig? Hadde jeg ikke kjent deg bedre, Toman, kunne jeg trodd du var en vaskeekte Sonyboy :ph34r:

Har hatt flere PS2s gjennom årene; kjøpte først en på launch, solgte den et par år senere for å få gamecube og endte opp med å kjøpe slim version et par år etter det igjen. Har ikke solgt min PS2, fordi min PS3 mangler BC (40GB). Så maskinen står og støver, jeg har vel ikke fyrt opp et spill på den siden FFXII var nytt.

Lenke til kommentar

Ingen playstation før ps3'n kom i hus rett før juletider 2007.

Hadde Nintendo (NES) for lenge sida...

PS3'n er den andre konsollen her i huset.

Vore eit "par" PC-er innom dørene da.

Sida eg ikkje hadde noken Playstation 2, så var valget lett for å gå for ein 40gb versjon (som eg alt har satt i ein 320gb disk i)

Skal snart invistere i ein usb hub også... liten sak, men som regel er det nok med 2 porter.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg ønsket meg ps2, men fik den aldri. Fik derimot bobox(xbox1) da som jeg hadde frem til jeg kjøpte meg xbox 360 da den kom. Også kjøpte jeg meg PS3 i mai i fjor :D Etter det ble xbox360 lagt på hylla frem til jeg ga den bort til lillebor :p

Lenke til kommentar

Nes,

Sega-megadrive,

Sega håndholdt ^^ husker ikke hva den heter

Ps1, <3

Ps2, <3

GBA

Xbox - why!? did I support MS!? I was young and stupid.

PsP(custom firmware),

PsP(ødelagt),

Ps3 60gb(release),

NDS

Wii

PsP Slim(silver),

PsP Slim(black).

Storebror hadde jo amiga og commodore også ^^ spilte jo litt på de. Ellers hatt en rekke pc'r selvfølgelig.

Gaming FTW!

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...