Gå til innhold

BIN og CUE filer

Anbefalte innlegg

hvordan åpner jeg BIN filer? har lasta ned en fil som er i bin format og en fil som er i cue format. jeg har hørt at en må brenne ut disse på CD for at det skal gå ann å åpne de.

Hvordan gjør man det? kan jeg bruke nero? er det bare å brenne de ut, uten noe mer mikkmakk? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
emulerer de med clonecd, dete er ulovelig så jeg håper du har lisensene og går ut ifra det

Bin/Cue filer er jo ikke i utgangspunktet ulovlige ;)

Uansett, dette har jo (hvis jeg ikke tar feil) blitt tatt opp xxx antall ganger før, så søk heller ;)

Lenke til kommentar
emulerer de med clonecd, dete er ulovelig så jeg håper du har lisensene og går ut ifra det

Hva er det du tuller med da? Det er ikke ulovlig nei. Det er fullt lovlig å laste ned backup av sine egne orginal-programvarer fra nettet, dessuten har jeg vært borti freeware som komer som rar som inneholder en .bin og en .cue.

PS: Du trenger ikke brenne dem ut på cd for å få tilgang til innholdet. Du kan simpelt laste ned Daemon tools som lar deg vise image-fila som en visuell cd-rom.

Lenke til kommentar

I Nero: Når du velger File>Burn Image og blar til den mappen du har begge disse filene, vil Nero peke til *.CUE filen din. Bare be Nero brenne den, ettrsom den bare peker til *.BIN fila uansett. Du kam velge å brenne .bin fila med en gang hvis du velger å vise "All Files" i det lille vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...