Beef Supreme Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takk=) Jeg kobler ikke ut noe som helst. Har to drainporter inni kabinettet med ventiler på som jeg kan bruke til å tømme det. Men nå står alt inni, så ingen ting skal demonteres på lang tid, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den blei skikkelig fin. Gidder du liste hardware specs? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Det kan jeg HK: ASUS Striker II Extreme CPU: Intel Core2 Quad Q9300. OC 3.4GHz RAM: 4x1 GB Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 3D: 2x Gainward GeForce 9800GTX SLi. Biosflash 720 - 1850 LYD: ASUS Xonar DX OS: Windows Vista home premium 32bit. Skal bytte til W7 x64 Det meste er vannkjølt som du kan se =) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Takk=) Jeg kobler ikke ut noe som helst. Har to drainporter inni kabinettet med ventiler på som jeg kan bruke til å tømme det. Men nå står alt inni, så ingen ting skal demonteres på lang tid, forhåpentligvis. Hmmm... Hvordan er det å flytte kabinettet når radiatoren sitter i en egen kasse på toppen da? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Kassene er skrudd sammen med mange skruer, så det går bra. Jeg løfter bare i sprekken mellom kassene, men det veier jo 29Kg da, så er jo ikke lett^^ Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åh, jeg trodde radiatoren sto løst oppå. My bad. 29kg er en del ja. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det ble utrolig bra! Gleder meg til å se den på nært hold! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Aner ikke hvorfor denne workloggen har fått så lite oppmerkssomhet, klart en av de beste jeg har sett Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde ikke noe kamera så det ble desverre ikke noe bilde av casemoddet på TG. Men jeg vet at det var en håndfull andre folk som tok bildet av det, så om noen av dere leser her hadde det vært veldig fint om dere kunne poste bildene her eller sende de på PM eller noe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ble jævlig lekkert dette kabinettet skal innrømme at jeg ikke hadde så store forventninger, men resultatet ble bare rålekkert. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei, kan du linke til de grønne viftene du brukte? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det er jo helt sykt at ikke dette prosjektet har fått mere publisitet, det er jo awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå