Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har ikke råd til det nå, men ikke kast den. Er sikkert andre som vil ha den. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg tatt den Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg vil gjerne ha den Kan sende deg en PM seinere når jeg har bestemt meg Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ok. Bare vær klar over at den er ikke brukelig sånn den er nå, og det er nok ikke en enkel sak å fikse den. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg vil gjerne ha den Kan sende deg en PM seinere når jeg har bestemt meg Er ikke lenge til TG nå.. Kunne vi tatt det der ? Hvis det er greit for deg ? Så slipper vi/jeg frakta (Hvis jeg ikke får fikkset den, kan jeg bruke den som en model til seinere prosjekter) Endret 2. april 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Åja, ja såklart. Ikke noe stress. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Supert (ikke gi den bort til noen andre da) Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hehe neida. Ser jo hvor du har seat, så kan bare komme bort med den. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har en "bricked" 750 watt PSU også om noen vil ha^^ Jeg mista noe aluminiumsstøv ned i den, så sikringa i huset går når man skrur den på. Sikkert en enkel sak å fikse, men jeg gidder ikke. Tar den med på TG den og, så er den up for grabs. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ok, nå blir jeg skikkelig lei meg for at jeg ikke skal på TG Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, du har jo en fullt fungerende 750watt fra før da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tar gjerne den og jeg Kjekt å ha som modell når jeg bygger PCr / kabinetter Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Som HansiFansi sier, greit å ha som modell Dessuten har jeg ikke penger til å drive med prosjekter hele tiden, og å fikse på radiatorer/PSUer er små-prosjekter som er fryktelig morsomme. Så kan det jo være en ide å sleeve kablene, slik at når neste prosjekt er igang så sparer man noen timer Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Den er ferdig sleeva og alt sammen. Det er en Thermalright Toughpower 750 watt. Ikke modulær. Joda, greit å bruke som modell, det er sant. Heldig dag for deg det her Hansi Jeg tar med en del andre ting også. Har masse dritt jeg bare ville kastet ellers. Zalman fatality kjøler til ATi AGP-skjermkort. Har to eldre skjermkort også uten kjølere på som jeg kanskje selger billig. Ett X800 og ett X1950 tror jeg. Skal leite litt rundt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 hehe.. modeller er kjekt ja Da holder du av radiatoren og PSUn til meg da ? Så kan jeg evt. se på TG om det er noe annet du gir bort som jeg trenger Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det skal jeg gjøre vettu. Har ikke så sinnsykt mye, men er jo litt da. Kan poste det jeg har når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ny update folkens. Nå er det montert Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Nå ligger radiatoren min på postkontoret Skal opp og hente den kl 3 idag, så da blir det flere bilder til kvelden Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Da var kabinettet ferdig i denne omgang Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det ble stilig Hvordan kobler du fra radiatoren fra resten av kabinettet uten at det renner vann ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå