Gå til innhold

Mean, Green, Gaming Machine - Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La til tre bilder til nå.

 

Det ble faktisk ikke så galt tungt. Chieftech Dragon veier MYE mer. Nå er jo ikke alt inni, men jeg skal veie det når alt er montert, så får jeg sjekka.

 

Den vannkjølingsboksen er utrolig praktisk. Får frisk luft konstant gjennom luftfiltere forran og bak (har ikke montert de enda) og verken varmer opp eller blir varmet opp av luft i selve kabinettet.

Lenke til kommentar

Hehe :) Godt du liker det.

 

Du har helt rett. Treverk isolerer, mens aluminium og stål leder varme, så det kan fort bli varmere i et kabinett av tre. Nå ser du jo da at jeg har valgt å kjøre all varmen fra CPU, GPU og chipset ut gjennom en egen kasse, og det løser jo problemet totalt. Den lille varmen som blir igjen i kabinettet har jeg andre vifter til å ta seg av.

 

Fordelen med å bygge eget er jo at du kan lage alt akkurat sånn du selv føler. Har enda til gode å se et masseprodusert kabinett som "har alt"

Lenke til kommentar

Tror det kommer til å bli rimelig fint kablet til slutt det her. Har stripsa klart en god del allerede.

 

Hvis noen vil ha radiatoren som gikk i dass, kan de bare få den om vedkommende betaler frakt :p Er sikkert mulig å fikse den om man har det som trengs.

 

Btw. Kabinettet veier i skrivende stund rimelig nøyaktig 16KG, så vet dere det. Får se hvordan det blir når alt er på plass. Blir nok 18-19 KG tenker jeg.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar

post-90235-1238628607_thumb.jpg

 

Smartpakke koster vel 145kr eller noe.

 

Problemet med den er at jeg borra ned inn der hvor vannet går helt oppe til høyre på bildet. Hvis du får tetta det på en måte så funker den flott igjen. Men jeg har ikke tid til å mekke med det, så for meg er den søppel.

 

Ellers er det jo en forbaska god radiator. Kosta 600kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...