BIM-Tech Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei Utrolig fint, og fargene passer godt sammen.. regner med at du har brukt noen timer.. Det ble vel ganske tungt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ser egentlig ganske bra ut nå Likte den vannkjølingsboksen på toppen. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 La til tre bilder til nå. Det ble faktisk ikke så galt tungt. Chieftech Dragon veier MYE mer. Nå er jo ikke alt inni, men jeg skal veie det når alt er montert, så får jeg sjekka. Den vannkjølingsboksen er utrolig praktisk. Får frisk luft konstant gjennom luftfiltere forran og bak (har ikke montert de enda) og verken varmer opp eller blir varmet opp av luft i selve kabinettet. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Flotte greier! Lenge til du er helt ferdig, eller? Er det ikke bare monteringa igjen? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takk for det Er ikke så mye igjen nei. Har litt småting igjen som må fikses, men jeg tror jeg kan gjøre det parallellt med monteringa. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde solgt sjela mi for en slik gjennomført pc... QUESTION!; Det at nesten alle som lager egne kabinetter bruker treverk, tar ikke treverk å "absorberer" mer varme enn aluminium? Det er vel den enste ulempen jeg har sett ved å bygge eget. Hvis jeg tar helt feil nå, enlighten me Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe Godt du liker det. Du har helt rett. Treverk isolerer, mens aluminium og stål leder varme, så det kan fort bli varmere i et kabinett av tre. Nå ser du jo da at jeg har valgt å kjøre all varmen fra CPU, GPU og chipset ut gjennom en egen kasse, og det løser jo problemet totalt. Den lille varmen som blir igjen i kabinettet har jeg andre vifter til å ta seg av. Fordelen med å bygge eget er jo at du kan lage alt akkurat sånn du selv føler. Har enda til gode å se et masseprodusert kabinett som "har alt" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Der er jeg så enig. Nå har ikke jeg eid så mange kabinetter da, men er alltid noe som irriterer meg Dette blir dritbra! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takk for det Har ganske mange visninger på loggen min, men ser ikke ut som folk er interesserte i å kommentere. Men men. Blir et mod til med tiden, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 nei, det er egentlig ferdig. Har malt litt hvitt for at det grønne lyset skal spre seg bedre bak logoen, men ellers er det bare montering igjen såvidt jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Rått selvbygg det der. Gleder meg til å se det ferdige oppsettet. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Kjipe nyheter. Klarte å herpe den ene radiatoren idag Jaja. Bestillte en ny så fort jeg kunne fra netshop, og den er allerede innlevert på postsentralen. Må nødt til å få den før tg, ellers blir det et problem. 500kr ut vinduet, men men. Nei, det er ikke aprilsnarr Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Update nr 34 folkens Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ble bra den kabel-organiseringa. Aldri brukt en slik molex-satakontakt, men regner med det funker? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det funker kjempefint. Orginalt var den jo 30cm lang, men det var bare snipp snipp. Har jo modulær PSU, så det gjør at jeg slipper en hel ledning som jo er veldig greit. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Japs. Litt lettere enn å jobbe på en PSU med faste kabler. Jeg brukte sikkert over 10 timer på å få min til å se pen ut Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tror det kommer til å bli rimelig fint kablet til slutt det her. Har stripsa klart en god del allerede. Hvis noen vil ha radiatoren som gikk i dass, kan de bare få den om vedkommende betaler frakt Er sikkert mulig å fikse den om man har det som trengs. Btw. Kabinettet veier i skrivende stund rimelig nøyaktig 16KG, så vet dere det. Får se hvordan det blir når alt er på plass. Blir nok 18-19 KG tenker jeg. Endret 1. april 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvor mye blir det i frakt da? Kan jeg få noen bilder av den? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Smartpakke koster vel 145kr eller noe. Problemet med den er at jeg borra ned inn der hvor vannet går helt oppe til høyre på bildet. Hvis du får tetta det på en måte så funker den flott igjen. Men jeg har ikke tid til å mekke med det, så for meg er den søppel. Ellers er det jo en forbaska god radiator. Kosta 600kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå