Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mean, Green, Gaming Machine - Kommentarer

Anbefalte innlegg

Det begynner å komme seg nå ja :thumbup:, hold det dempoet her så kan du bli ferdig til TG så jeg kan få se den da.

Bare ikke hast med å bli ferdig som det ble sist gang, bruk god tid på å pusse selv om den er en kjedelig jobb, det er verdt det til slutt!

Har du noen klar idé om hvordan det skal se ut til slutt med dvd-rom løsning og slikt? en oppdatert 3D-tegning eller noe? vil gjerne se noe mer av det også.

Anyways, keep it up!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har planen klar skjønner du.

Behold! Omg I haz massive paint skillz

post-90235-1234462638_thumb.jpg

Skjønner tegninga? To treplater, og plexi"skinner" som dvd-rommen hviler på, og hull i platene til å sette fast.

Prøver å ikke haste meg, men om ikke jeg får dette ferdig til TG må jeg nødt til å bruke luftkjøling og det har jeg ikke mulighet til på 3D-korta lenger, så det kan bli et problem. Da må jeg låne et av dine 8800GTS isåfall^^

Lenke til kommentar

Se her ja! Dette blir jo strøkent!

Må si jeg liker resultatet så langt veldig godt! Skal bli morro å se når det kommer litt lys og hardware inni der.

Og btw, fin ordning du har på nipplene! Vi moddere skulle støttet mer opp om hverandre, jeg er ikke noe spesielt flink selv, men du er hvertfall ett kjempe bra forbilde! Stå på!

Lenke til kommentar

Hei.

Det var sykt fine nipler, kommer nok til å bestille fra deg etter hvert.

Har ikke funnet slike, men har bøyd et vanlig kobberrør og satt på en masse koblinger,

men dette her er myyyyye bedre.

Kan du skaffe alle typer, eller er det bare noen få..., sender liste..

Lenke til kommentar

Dæven, nå følte jeg meg nesten priviligiert :blush:

Det er et ganske stort sortiment. Ta en kikk på www.fittings.no i katalogen der. Du finner også priser på alle artiklene i .xls format. Jeg tar veiledende pris for det, så det blir de prisene som står ganget med 1.25 for moms. Alt sendes med bedriftspakker, så jeg får det hjem til meg dagen etter eller to dager etter det er bestillt hvis alt er på lager.

Edit: Er ikke helt stø på hvordan det blir med frakt, så må ta det som det kommer. Kommer litt ann på volum og vekt fra grossist også, men ved eventuell bestilling så får jeg vite det når jeg legger inn bestillingene til grossist.

Veldig greit hvis du har noen kjente som trenger også, så kan jeg ta det i samme bestilling, så blir frakt billigere.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar

:)

Ja, jeg tror jeg kan fikse logoen greit. Ser ut som det bare er den matte lakken som er blitt skrapet av, ikke en faktisk ripe i selve plexien. Så litt ny lakk burde funke.. Har tatt et par bilder av lys som jeg har plassert inni kassa sammen med logoen, og det ser bra ut :D Legger det ut i neste update!

Lenke til kommentar

Jeg har et par bilder liggende på lur :) Men er ikke så veldig mye å skrive om enda. Jeg skal begynne å feste de platene som skal holde dvdrom og viftestyringa snart. Trenger bare et par treklosser, så skal jeg begynne. Det tar et par dager, men skal prøve å være rask. Føler TG-presset henger litt over meg. Men er trygg på at jeg rekker det hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...