Sletten_89 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det begynner å komme seg nå ja , hold det dempoet her så kan du bli ferdig til TG så jeg kan få se den da. Bare ikke hast med å bli ferdig som det ble sist gang, bruk god tid på å pusse selv om den er en kjedelig jobb, det er verdt det til slutt! Har du noen klar idé om hvordan det skal se ut til slutt med dvd-rom løsning og slikt? en oppdatert 3D-tegning eller noe? vil gjerne se noe mer av det også. Anyways, keep it up! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har planen klar skjønner du. Behold! Omg I haz massive paint skillz Skjønner tegninga? To treplater, og plexi"skinner" som dvd-rommen hviler på, og hull i platene til å sette fast. Prøver å ikke haste meg, men om ikke jeg får dette ferdig til TG må jeg nødt til å bruke luftkjøling og det har jeg ikke mulighet til på 3D-korta lenger, så det kan bli et problem. Da må jeg låne et av dine 8800GTS isåfall^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Definitivt favoritt arbeidsloggen min her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ny update nå Lagt ut info om slangenipler og forskjellig som jeg bruker, så hvis det er noen interesserte så ta kontakt på PM Endret 16. februar 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Se her ja! Dette blir jo strøkent! Må si jeg liker resultatet så langt veldig godt! Skal bli morro å se når det kommer litt lys og hardware inni der. Og btw, fin ordning du har på nipplene! Vi moddere skulle støttet mer opp om hverandre, jeg er ikke noe spesielt flink selv, men du er hvertfall ett kjempe bra forbilde! Stå på! Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Se her ja, begynner å ligne noe nå. fortsett å gjøre det så nøye som du gjør så kommer det der til å bli fantastisk bra. Blir gøy å se det ferdig med vannkjøinga og alt. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takk takk! Gleder meg sykt til å få satt inn hardware ja! Er lei av det opphøggde chieftech jeg har stående. Ja, håper bare ikke en mod fjerner det for brudd på retningslinjene. Selger det for veiledene pris pluss frakt, så er ikke direkte salg på en måte. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Det var sykt fine nipler, kommer nok til å bestille fra deg etter hvert. Har ikke funnet slike, men har bøyd et vanlig kobberrør og satt på en masse koblinger, men dette her er myyyyye bedre. Kan du skaffe alle typer, eller er det bare noen få..., sender liste.. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Dæven, nå følte jeg meg nesten priviligiert Det er et ganske stort sortiment. Ta en kikk på www.fittings.no i katalogen der. Du finner også priser på alle artiklene i .xls format. Jeg tar veiledende pris for det, så det blir de prisene som står ganget med 1.25 for moms. Alt sendes med bedriftspakker, så jeg får det hjem til meg dagen etter eller to dager etter det er bestillt hvis alt er på lager. Edit: Er ikke helt stø på hvordan det blir med frakt, så må ta det som det kommer. Kommer litt ann på volum og vekt fra grossist også, men ved eventuell bestilling så får jeg vite det når jeg legger inn bestillingene til grossist. Veldig greit hvis du har noen kjente som trenger også, så kan jeg ta det i samme bestilling, så blir frakt billigere. Endret 17. februar 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Sånn da har jeg fått ut bildene jeg hadde på laptoppen. La til 6 bilder og litt info i siste update. Det ligger øverst i posten. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Liten ny oppdatering. Er endelig ferdig med spray, og venter bare på platene til DVDrom-festet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette har blitt utrolig kult! Synd med den ripa på logoen, men den går vel kanskje an å fjerne, eller? Uansett, dødskult prosjekt! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg tror jeg kan fikse logoen greit. Ser ut som det bare er den matte lakken som er blitt skrapet av, ikke en faktisk ripe i selve plexien. Så litt ny lakk burde funke.. Har tatt et par bilder av lys som jeg har plassert inni kassa sammen med logoen, og det ser bra ut Legger det ut i neste update! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nice! *Gleder meg* Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Da var det en liten oppdatering igjen Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei. Hvordan går det. Kommer det snart noen nye oppdateringer? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har et par bilder liggende på lur Men er ikke så veldig mye å skrive om enda. Jeg skal begynne å feste de platene som skal holde dvdrom og viftestyringa snart. Trenger bare et par treklosser, så skal jeg begynne. Det tar et par dager, men skal prøve å være rask. Føler TG-presset henger litt over meg. Men er trygg på at jeg rekker det hvertfall Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Liten ny update nå. Den finner dere HER Kommenter gjerne Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Et par bilder til lagt ut. Har spraya litt. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Update #30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå