Beef Supreme Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Samme her. Har jo ikke noe pc nå, annet enn laptoppen, så har ikke fått spillt noe i hele sommer. Sikkert bare bra for meg det da, men... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Samme her. Har jo ikke noe pc nå, annet enn laptoppen, så har ikke fått spillt noe i hele sommer. Sikkert bare bra for meg det da, men... Er nokk bare bra Har spillt ALT for mye denne sommern Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Går det fremover hær ? Venter spent vet du Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Åjada=) Det går litt sakte, det må jeg bare innrømme, men nå har jeg sparkla tjukt over nesten hele vannkassa. Har bare gått litt treigt, for har ikke hatt fint pussepapir før nå på morran idag, men det blir nok en liten update i kveld tenker jeg. Hvis jeg er litt heldig blir det spraying tidlig neste uke. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Lagt ut bilder av kassa ca ferdig spraya nå =) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Flott farge, ble kjempebra resultat gleder meg fortsatt til prosjektet er ferdid Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvis du selger denne en gang, kjøper jeg den... : D Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hehe, tror ikke det blir aktuellt med det første, men om det skulle skje skal jeg si ifra Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Liten update her nå også =) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette ser bra ut Skal du ha klarlakk på også eller? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Takk for det =) Nei den skal nok være matt. Har noe matt coating jeg kanskje skal bruke også. Synes det blir bedre egentlig, for med shiny overflate ser man absolutt alt av de minste feil, og da må det være plettfritt for at det skal bli fint. Så siden det er litt hakk og ujevnheter lar jeg det være matt. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Takk for det =)Nei den skal nok være matt. Har noe matt coating jeg kanskje skal bruke også. Synes det blir bedre egentlig, for med shiny overflate ser man absolutt alt av de minste feil, og da må det være plettfritt for at det skal bli fint. Så siden det er litt hakk og ujevnheter lar jeg det være matt. Enig der. Ut i fra hva vi ser på bildene tror jeg at jeg ville brukt den matte coatingen også. Så litt for blank ut der. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må si dette overasket meg, vanligvis så synes jeg det er litt laber kvalitet på trekabinettene, men dette så veldig proft ut! Kul løsning med vannkjølingen også, det skal du ha, gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg gleder meg virkelig til å se dette ferdig =) Men ingen updates på lenge! Skjerpings Lenke til kommentar
Evega8800 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takker for det =) Blir nok litt mer interessant når jeg begynner med å sparkle og male det hele. Tok litt feil. Det koster $5,295.00 å kjøpe online. Autodesk Inventor 2009. Føler det blir en litt stor investering *I frykt for å bryte noen regler her må jeg bare si at jeg ikke oppfordrer til piratkopiering av noe slag selvom det er dyre programmer* stå på her dette kan bli noe av det beste jeg har sett på lenge nå. kan bli fin de logoen på siden der. brille fin den boksen på toppen der Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Holder på å revurdere logoen litt. Ikke at jeg skal kassere den, men lurer på å kjøpe noe grønn plexi fra AC-ryan om jeg får tak i det og bruke det istedet. Synes ikke den er grønn nok sånn som den er nå. Ellers blir den nok helt lik. Endret 4. februar 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hey. Jeg er på jakt etter en del flere av de stripsa, så om noen har et par til overs betaler jeg gjerne litt for et par stykker. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ny update nå Litt om hva jeg skal videre. Har somla litt med festemetode til cdrom osv, men jeg skal prøve i løpet av de neste dagene å få tak i to plater som skal limes fast, og så skal jeg bruke noen biter med plexi jeg har som cdrommen kan hvile på. Lager en skinneløsning på det. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Wow, nice prosjekt, Beef supreme! Jeg kommer virkelig til å følge med på dette! Det har blitt utrolig bra så langt, og jeg tror det kommer til å fortsette slik også! Lykke til videre! Endret 11. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå