Gå til innhold

Mean, Green, Gaming Machine - Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Ser meget bra ut det her.. kjenner det kribler litt i fiklefingrene mine.. skal prøve å bygge en PC inn i TV-benken min selv.

Hvor har du kjøpt den på/av knappen btw? Så lekker ut.. finnes den i noe annet enn grønt lys?

 

Bare å sette i gang å bygge det vettu :D

 

Jeg kjøpte bryteren på ELFA. Ellers vet jeg at man kan få ferdig terminerte kabler på performance pcs eller noe. Husker ikke helt, men google er din venn :)

Der finnes de i alle mulige farger.

Lenke til kommentar
Du har fått til toppen kjempebra og utseende på hele kassen blir dritkult!, hvordan skal du feste hovedkortetinni maskinen?

 

Uff, ja det hadde jeg visst ikke noen bilder av nei. Men hvis du ser etter, så skal det inn en hk-plate fra microplex bak i kabinettet, gjennom det svære hullet der. PSU setter jeg helt i bunnen. Skal ta noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb.

 

Skal se om ikke jeg kan få pussa ferdig "vannkassa" og grunna den også idag.

 

Stay tuned :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

 

Fint prosjekt.

 

Morrsom den Nvidia logoen.

 

Ellers ser jeg at du har hatt en god del jobb med prosjektet ditt også,

det ser tungt ut? Hva veier det?

 

Dette er vel mitt 4 prosjekt, og det er vel først nå det har vært noe respons..

 

Det viktigste er at du er fornøyd selv, selv om jeg er sikker på at det ikke blir det

siste prosjetet vi får se fra deg..

 

Så stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker for kommentarene :D

 

Jeg har ikke veid det, men det er faktisk ikke så tungt. Såklart, er jo et par kilo, men blir værre når all vannkjølinga skal inn!

 

Er jo mitt andre prosjekt det her. Det første var egentlig bare et "bli ferdig fort som svint til TG case". Det hadde plass til èn ( :woot: ) HDD, og èn dvd-rom. Så prøver å legge en veldig god del mer arbeid og presisjon i dette prosjektet. ATM er det bare planer om å ha plass til 3 HDDer, men tror ikke jeg kommer til å få bruk for mer. Isåfall bare kjøper jeg TB-disker og partisjonerer de. Får se hva jeg finner på underveis. Jeg liker å finne på ting underveis. (Spør sletten_89. Jeg er grusom i forhold til c++ programmering. Ingen pseudokode eller noe :ninja: Planlegging er oppskrytt)

 

Det blir helt sikkert flere prosjekter etterhvert ja! Men nå har jeg brukt j****g mye penger på dette (vannkjølinga osv) så blir vel en stund til neste.

 

Nå er det så mye regn for tiden, så får ikke gjort så mye jeg hadde lyst til. Blir det bra i morra setter jeg i gang med å pusse ned og sparkle vannkassa. Men vi får se :)

Lenke til kommentar

Vel det var i drift for litt siden. Tror jeg skreiv i en update at jeg plukka det ut igjen da. Det hadde seg sånn at jeg er "litt" utolmodig iblandt. Så jeg hadde "satt inn" vannkjølinga i det andre kabinettet for en stund sia. Vel.. Det lå jo da på gulvet på utsiden :p Så ATM er ikke dette i drift, og kommer ikke i drift igjen før casemoddet er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...