Aak1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Exif ligger i bildet. Kritikk! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Åhoi, dette var bra! Liker holdningen hennes og etterbehandlingen. Fargene harmoniserer fint, kanskje litt smått usikker på den røde toppen. Vet ikke hva mer jeg skal si, annet enn at jeg liker denne typen portrettet. Flott jobba! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har ikke peiling selv på portretter, men dette likte jeg umiddelbart. Avslappet holdning, flott modell og det oser av naturlig sjarm og et flott lys. Fortsett sånn /Lasse Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Prøv å forandre toppen hennes til kaldefarger? Div blåfarger. Men veldig fint ja =) Du får sende det til a. Fikk du noen andre bra? Pm meg med link eller post her da :=) http://www.photosight.org/up/2008/04/10/80283.jpg her er det eneste jeg har lagt ut so far. men blir nok noe litt mere fiffent da jeg kan begynne på de som ikke nødvendigvis gjør seg best ifht oppgaven min Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Skal redigere flere når jeg kommer hjem fra skolen. Poster vel de også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Flott bilde der du har oppnådd god og inderlig kontakt med modellen. Det eneste jeg har å utsette på det er at location/bakgrunn er litt vel klisje "motefoto" fra noen få år tilbake. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Flott bilde der du har oppnådd god og inderlig kontakt med modellen. Det eneste jeg har å utsette på det er at location/bakgrunn er litt vel klisje "motefoto" fra noen få år tilbake. takk, men bildet skal nettopp brukes til en fashion oppgave på skolen Så det passer egentlig litt bra med litt klisje Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Flott bilde der du har oppnådd god og inderlig kontakt med modellen. Det eneste jeg har å utsette på det er at location/bakgrunn er litt vel klisje "motefoto" fra noen få år tilbake. takk, men bildet skal nettopp brukes til en fashion oppgave på skolen Så det passer egentlig litt bra med litt klisje Desto større grunn til å gjøre noe uvanlig. Kreative motebilder er ganske spennende, og kan gjøre både fotograf og modell. Richard Avedon og David Bailey ble ikke så store ved å skape pastisjer, men så vet jeg da heller ikke hvordan skolearbeidene deres så ut. Greit nok, for bildet har som nevnt noen gode kvaliteter. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg utsetter de kreative og orginale portrettene til jeg har fått de overflødiske og klisje-ish portrettene i boks Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg utsetter de kreative og orginale portrettene til jeg har fått de overflødiske og klisje-ish portrettene i boks He he, den er grei. Vi har jo alle vært der, så det må jo være lov . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå