Mørbradbiff Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei, jeg er på flyttefot til sørlandet, nermere sakt til Kristiansand. Åsså har jeg snakket med en del bedrifter. Og noen bemaningsbyrå. Kunne trengt og høre hva slags erfaringer dere kunder har om disse bedriftene. Og hva dere elektrikere generelt sett vet om dem. Til nå har jeg avtalt intervju med disse: - RB-elektro - KEAS. (de sier at de er lønnsledene) - IPEC - Jobzone.no (bemaningsbyrå) - Kelly services (bemaningsbyrå) Update: xx.05.08: Jobbtilbud fra KEAS. 22.06.08: IPEC er vist også veldig intresert. Hva har dere hørt om dem? 24.06.08: Fikk jobbtilbud hos RB-elektro Endret 24. juni 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg vet ikke så mye om KEAS, men er du ute etter elektrikerjobb i Kristiansand vet jeg at Siemens der alltid er på utkikk etter montører. Jobber som rådgivende, og har hatt ganske mye med dem å gjøre på et par prosjekter. De virker seriøse, og har en del spennende prosjekter innen både industri, bygg og offshore også tror jeg. Daglig leder er en hyggelig fyr, ganske fersk der, han heter Jan Terje. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) KEAS det virker som om de lover mye bra. Med godt over 200kr timen. Egen ny firmabil. Noen ting syns jeg kanskje høres skumelt ut. Verktøy betaler man selv på avbetaling med verktøygodtjørelse gjennom bedriften, 5kr eksta i timen. Hva om jeg finner ut at jeg ikke trives der, og slutter jobben etter ett år? Da kan jeg jo kanskje sette meg litt i gjeld... Med arbeidsbil, så kan jeg få bilen hvis jeg jobber der i 10 år, skader jeg bilen, så må jeg betale egenanndel selv. Hva mener dere? Hørtes det risikofylt ut? :-) Har fått stillinga, men har ikke godtatt den enda! Endret 24. juni 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det hørtes litt rart ut. Vist du betaler 5 kr på verktøyet pr time du jobber så får du betalt ned verktøy for 9000,- kr i løpet av 1800 arbeidstimer (ca ett årsverk). Du må også stille deg selv spørsmålet. Hva er sjangsen for at du kan få noe fortjeneste av bilen (det er ikke vanelig å jobbe 10 år i ett og samme firma i denne bransjen) i forhold til sjangsen for at du må ut med dyre beløper for skade på bilen. (vet ikke hva som går under forsikringen) Lenke til kommentar
rozon Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 200kr/t er jo greit nok. Verktøytillegg er noe herk, men du får jo velge verktøyet selv i stedet for å 'slite' med halvbillig kina kvalitet. 10 år på en firmabil?? Byttes jo automagisk når leasingen går ut etter 3 år vel? Du har et stort valg foran deg. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 og få frmabilen etter 10år. Er vel ikke det viktigste. Vet noen av dere om IPEC? De vil vist også ha meg til intervju, har hørt at mange folk vandrer vekk fra dem. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Sånn nå har jeg fått jobbtilbud hos RB elektro også, noen her som har erfaring med dem? Har ikke snakket om vilkår osv enda. Skal på intervju tirsdag Endret 24. juni 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 og få frmabilen etter 10år. Er vel ikke det viktigste. Vet noen av dere om IPEC? De vil vist også ha meg til intervju, har hørt at mange folk vandrer vekk fra dem. Vel, kommer helt ann paa. Jeg vet hvertfall at det ikke er noe favorisert firma naar det kommer til laerlinger. De har sabla mange jobber og er ett av de storste firmaene innen bransjen. De har ogsaa jobber paa elkem solar. RB elektro har jeg ikke hoert om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå