Gjest Mr. Plansalot Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette plager meg litt.. Jeg og kjæresten hadde planer for morgendagen, at hun kommer til meg rett etter jobb, og vi skulle kose oss. Skulle ha hun med på fisking for første gang, vise henne mine hemmelige steder (hun stoler jeg jammen meg på nå), og deretter kose oss utover kvelden, var slik jeg sa til henne. Så sier hun ifra nå at hun ikke kan, for hun og foreldra skal til oldemora, som er fikk hjerneblødning for et par uker siden, men forstår ikke helt da hun og foreldra har egentlig muligheten for dette hver dag, og jeg ikke ser henne før helgene. Men på en annen måte forstår jeg veldig godt at hun reiser dit, hun er jo redd for henne. Men så sier hun at hun skal spise taco hjemme med foreldra etter de har vært der, og kommer ikke før seinere. Dette stusset jeg på jeg da, normalt? Så jeg spurte henne da, om hvorfor hun "brøt" avtalen og vi ikke fikk gjort noe av det jeg hadde planer om. Da skyldte hu litt på at jeg ikke sa vi skulle spise mat. Så tenkte hun at hun kunne spise hjemme. Men jeg ser egentlig mat som en selvfølge på fredagskvelden, og det trodde jeg hun var klar over, etter 8 måneder. Pluss jeg hadde ment å vise henne, én av fritidssysslene jeg elsker å drive med. Så klart går det an å skyve dette til en annen dag, men det handler ikke helt om dette her. Er det jeg som reagerer for mye her? Føler egentlig jeg må passe meg hver gang jeg skal planlegge her. Kan nevne vi har langdistanseforhold, men nå har hun vært hjemme siden påske, så jeg får se henne hver helg. Og vi er 21-22 år Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hørtes litt sløvt ut spør du meg.. Men tror ikke det er en grunn til å reagere så mye der, heller si noe om det skulle skje igjen mener nå jeg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Syns kanskje du overreagerer litt her. Er kanskje ikke så lett for henne at oldemora er blitt syk, og vil kanskje være hjemme i lag med foreldrene. Og ingenting er en selvfølge her i verden. Selv etter 8 måneder. Men skjønner også posisjonen din, er jo alltids surt at planer brytes. Men tror ikke at yndlings-fritidssysselen kommer til å forandre seg, og verden går ikke under i år heller. Kommer flere helger. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bud du overreagerer litt her. Hadde vært annereldes om hun hadde valgt å feste med andre folk enn å være med deg som et eksempel. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg synes ikke det er rart at du tenker på det her. Har du pratet med henne om det? Det kan jo hende at hun er "redd" for hva de hemmelige sidene du har som du ville vise henne. At hun ikke vet hvordan hun skal takle det etc. EDIT: Jeg leste feil, sider i stedet for steder. Hvordan klarte jeg det? :S Endret 12. april 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg synes ikke trådstarter overreagerer. Men det jeg skulle likt å vite var hvor lenge i forveien dette var avtalt, når hun sa fra at hun ikke kunne, etc. I og med at du faktisk opprettet tråden torsdag kveld regner jeg med at hun sa fra til deg sent torsdag? I så fall mener jeg dette er åndsvakt av henne. Det å skylde på at du ikke sa noe om mat er rett og slett bullshit, spesielt etter å ha vært så lenge sammen.. Håper ikke det gjentar seg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Må ting som regel prates i hjel? Anbefaler deg å la denne her episoden gli for denne gangen, jeg ville hvertfall ikke gjort noe stort ut av det hele. Javel så hadde hun litt dårlig unnskyldning ang. det med maten, men da kan du vise henne alle dine hemmelige fiskesteder ved en senere anledning. Om det her gjentar seg, da er det god grunn til å ta en prat, men hvis du skal bitche til henne om noe slikt, så vil kanskje saken eskalere og bli til en ordentlig konflikt. Endret 12. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå