Gå til innhold

Solide/sikre utdanninger som gir muligheter...

Cie

Anbefalte innlegg

Høres ut som du tenker ganske likt som meg. Jeg lurte på lærer, lurte på arkitekt eller en type ingeniør, men hadde også sansen for økonomi, noe jeg også alltid har behersket veldig godt.

Dermed falt valget til slutt på økonomi med en twist av juss.

Fleksibelt og fint, veien blir til mens man går og er greit å være en kløpper i når/om man en gang i fremtiden vil starte for seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva burde man egentlig väre interessert i om man vil studere ökonomi? Jeg antar at man burde ha en viss interesse for ökonomi (dette er vel en selvfölge), og kanskje matematikk? Det er så mange som studerer det nå for tida, så jeg tenkte litt på å eventuelt studere det selv, men det er vel ikke å anbefale om man ikke fatter noen interesse for ökonomi, finans, regnskap og budsjettering, hvilket også er hvorfor jeg aldri orka söke.

Lenke til kommentar

Jeg går lærerutdanning på NTNU, og det fine med denne er at du får en masterkompetase i tillegg til pedagogikk, som gjør at du hvertfall har muligheten til å velge om man vil jobbe som lærer eller ikke i mye større grad enn allmennlærerutdanningen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...