lobfredd Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Etter jeg instalerte GPU driver og HK drivere får jeg ikke oppdatert scoren! Jeg trykker Refresh Now og den begynner, men når den er ferdig så skjer det ingenting! Håper på Hjelp! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Har den oppdatert poengsummen kun for grafikkortet da? Regner med du allerede vet dette, men om du klikker på "Windows Experience Index"-lenken får du se hver del-komponent og poengsum. Maks poengsum er 5.9, og den totale poengsummen vil ikke bli høyere enn den laveste poengsummen. Så selv om man får 5.9 på absolutt alt, med unntak av harddisk som bare får f.eks 3.0, så vil man få kun 3.0 som helhetsvurdering. Endret 10. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Har den oppdatert poengsummen kun for grafikkortet da? Regner med du allerede vet dette, men om du klikker på "Windows Experience Index"-lenken får du se hver del-komponent og poengsum. Maks poengsum er 5.9, og den totale poengsummen vil ikke bli høyere enn den laveste poengsummen. Så selv om man får 5.9 på absolutt alt, med unntak av harddisk som bare får f.eks 3.0, så vil man få kun 3.0 som helhetsvurdering. Ja jeg vet det, men selv og meg oppdaterer så er alle Grå! Se vedlegg! Endret 11. april 2008 av lobfredd Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hmm, merkelig. Du kan prøvde denne løsningen eller dette. Endret 11. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hmm, merkelig. Du kan prøvde denne løsningen eller dette. Takk, det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå