Chief Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er vel ikke en gang vits å spørre! Har feilsøkt meg frem til at alle deler funker på et annet hovedkort, og da er det vel bare å anta at HK'et har tatt kvelden!?! Jaja... synd jeg kjøpte det hos PS, de har ikke A7N8X Deluxe! Da får jeg bytte det i et annet nForce2 kort og kjøpe meg et A7N8X Deluxe fra Flexi, da har jeg nemlig nok til å mekke en server også! Den blir jo litt brillefin tilogmed! Men hva er engentlig minne m/Winbond?? hva er Winbond? Det har jeg lurt på lenge! Noe bra sikkert, siden det koster litt!? Er så irriterende når noe viktige deler i maskinen ryker, som ikke jeg har reserver liggende av! Da er jeg uten "maskin" i en uke! Sukk... Har tilgang på denne skiten jeg sitter på nå, men den er jo ikke dugelig til annet enn å surfe på nettet med! Uff... jeg tar å legger meg! Er PS rask med returer? Og tror du de godtar at jeg vil ha et annet hovedkort tilbake? Det er bare det at jeg kommer til å savne GigabitLAN, det er Sweeet... synes faktisk 100MBit går sakte nå jeg... Trøtt er jeg også! Det er ikke greit å være bartender når PC'en er dau når man kommer hjem fra jobb en lørdagskveld! -Chief- Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Enig 100mbit er litt for treigt Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Men hva er engentlig minne m/Winbond?? hva er Winbond? Det har jeg lurt på lenge! Noe bra sikkert, siden det koster litt!? Winbond er en produsent av de små minnebrikkene som blir montert sammen til en ram-brikke Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Men hva er engentlig minne m/Winbond?? hva er Winbond? Det har jeg lurt på lenge! Noe bra sikkert, siden det koster litt!? Winbond er en produsent av de små minnebrikkene som blir montert sammen til en ram-brikke hvorfor " " ? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 kjakan_mm hvorfor ":lol:"? Jeg trykte på feil smiley jeg beklager det.. men det var vel ikke nødvendig å poste en reply bare av den grunn? hilsen Jon IVar Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 PsData er etter min erfaring ikke raske med returer. Regn tre uker fra dagen du sender inn hovedkortet ditt. 2 dager post, 14 dager på å teste og 3 dager på å plukke ny vare og 2 dager med post. Ikke prøv å ring dem heller før de har hatt fjorten dager på å teste, det ender bare med at de blir ekstra grinete . Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Svært få er "raske" med returer! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Det gjør for så vidt ikke noe lenger. Dobbeltsjekket at hovedkortet var busta, og gikk over alt for å se om det var noe som kunne gjøre at den ikke ville starte. Den gav ikke fra seg en lyd en gang, så jeg regnet med at BIOS kunne være feilen! Da den ikke ville la seg resette, fant jeg ut at jeg skulle sjekke om den hadde heatexpanet seg ut av sokkelen, det hadde den! Når jeg trykket den på plass igjen funket alt helt perfekt. Så tenk på det før dere vurderer å sende inn "defenkte" kort. Det kan være en del på kortet som har blit forskyvd pga vekselvis varme kulde osv. Merker ikke det om systemet står på hele tiden, men om du resetter maskinen noen ganger kan det være nok til å forskyve en chip slik at systemet blir ustabilt eller ikke virker. -Chief- Lenke til kommentar
norrick Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Da den ikke ville la seg resette, fant jeg ut at jeg skulle sjekke om den hadde heatexpanet seg ut av sokkelen, det hadde den! Når jeg trykket den på plass igjen funket alt helt perfekt. -Chief- Hva mener du med dette? :o Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Før du sender hovedkortet i retur, prøv å slette CMOS. Det står i manualen din hvordan du gjør det. Jeg trodde nemlig at mitt hovedkort også hadde tatt kvelden. Fikk ingenting opp på skjermen, selv om jeg visste at skjermkortet funket(testet i en annen pc), ingen aktivitet på noen disker annet enn at de spant i gang.., ingen feilmeldinger i form av pipelyder... Strømmen funket, vifter og disker startet, men alt var dødt. Testet å slette CMOS, og vips - så funket alt igjen - 1500 kr spart :-) -M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå