PerUlv2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ja, han er det! Hvis han har fått cpu´en først i dag så er det litt tidlig å si ;-) Men med et iP35-PRO og kjøling som holder, så burde det være gode muligheter. Endret 17. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Fikk den i dag og jeg har klokka den til 3,7ghz, og den får 5300 poeng i 3dmark06.Den hjalp meg hvertfall i testen til windows, jeg har 5,9 i alt nå. Det jeg hadde føre jeg fikk quad var 3,7, men quaden tok ikke bare cpu scoren opp men alle de andre opp også. Er du Prime95 stabil på 3.7GHz med luft?? den er stabil med prime95 den ja.Med luft. Og denne quaden er ikke vanskelig å klokke. Endret 17. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 den er stabil med prime95 den ja.Med luft.Og denne quaden er ikke vanskelig å klokke. Jeg kaller ikke en cpu stabil før den har klart 3-4 timer med Prime95 på Small FFT, så MINST 12 timer med Blend - og har du fått den i dag har du vel ikke rukket det enda vil jeg tro. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 den er stabil med prime95 den ja.Med luft.Og denne quaden er ikke vanskelig å klokke. Jeg kaller ikke en cpu stabil før den har klart 3-4 timer med Prime95 på Small FFT, så MINST 12 timer med Blend - og har du fått den i dag har du vel ikke rukket det enda vil jeg tro. jeg kjørte prime95 i en time. Men kan sette den på i natt før jeg legger meg. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gjør det, regner med du bruker versjon 25.6 av Prime og har krysset av på "round off checking" under advanced? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå