Danielend Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 RUST ! ! ! eg skal butta kanal på mazdaen min pga rusthol, men då kanalen kom av fant eg ein STOR kolani av rust.... har eg rett på nokke vis det ikkje har blitt sinkbelakt - korrosjon beskytta ?? eg driver med bilskade og lakk men det suger å finne sånne ting ... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Rett på hva? I hvilken sammenheng tenker du på? At man finner mer rust når man først plukker av en opprustet kanal er vel ikke noe stort sjokk, hvem har lovt deg at bilen var beskyttet? Endret 17. april 2008 av agvg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lite rett om du ikke har rustgaranti Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Flott om du kommer med hvilken mazda du egentlig har, har du en 79-mod så har du nok ikke noe krav på noe som helst. Men derimot om det er en nyere modell så tror jeg mazda har 5-års rustgaranti. Uten at jeg skal si noe sikkert. dvs. at de garanterer at bilen ruster innen 5år, har du ikke oppdaget rust til da, kan du bare levere inn bilen igjen. Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) eg har ein mazda 323 LX 1996 model... 1,6 elf (otto) motor nokke anna du lurt på eller:D men eg har fiksa rusten no... det var litt mykje sveising men gjikk bra Endret 7. juni 2008 av Danielend Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 men eg har fiksa rusen no... det var litt mykje sveising men gjikk bra Fiksa du rusen med sveising?? Eg har hørt om folk som reparerer med en halvliter dagen derpå, men sveising?? Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 men eg har fiksa rusen no... det var litt mykje sveising men gjikk bra Fiksa du rusen med sveising?? Eg har hørt om folk som reparerer med en halvliter dagen derpå, men sveising?? Enkelte personer er så flinke til å reparere at de blir helt sveiseblinde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå